Eliksir mnożenia.

okładka

Eliksir mnożenia.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Łap potwory, ćwicząc tabliczkę mnożenia!

Po magicznej pracowni rozpierzchły się potwory: duże, mniejsze, kolorowe… Każdemu czarodziejowi zależy, by je złapać, ale najbardziej - żeby zrobić to szybciej niż przeciwnik!

Eliksirze mnożenia zwycięży ten z graczy, który jako pierwszy schwyta 5 potworów. Aby to zrobić, musi zebrać cyfry, które pomnożone przez siebie dadzą liczbę równą numerowi stwora, znajdującego się na polu drugiego uczestnika zabawy.

Wydaje się proste? Nie tak bardzo, jeśli weźmiemy pod uwagę, że z każdym ruchem będziemy sobie nawzajem przeszkadzali!

Na czym to polega?

Każdy z graczy ma na ręce komplet dwustronnych kart: na górze każdej z nich znajduje się potwór oznaczony liczbą, a na dole - eliksir z numerem. Zadaniem graczy jest wykładać karty w taki sposób, aby w ich części stołu znalazła się kombinacja cyfr-eliksirów, których iloczyn będzie równy numerowi jednego z potworów przeciwnika. Oznacza to, że każda wykładana przez nas karta ma dwie funkcje - dla nas narzędziem jest strona z eliksirem, natomiast dla przeciwnika ważne są potwory, które stanowią jego cel.

Zwycięża gracz, który jako pierwszy schwyta 5 potworów.

 

 

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • Kolorowe karty, atrakcyjny temat i przyjemna oprawa graficzna z pewnością spodobają się najmłodszym uczestnikom zabawy i sprawią, że chętnie będą wracali do Eliksiru mnożenia. Tym samym łatwiej będzie przemycić zawarte w grze elementy edukacyjne, a nauka będzie odbywała się w pewnym sensie mimowolnie.
  • Zasady gry są proste do przyswojenia i wytłumaczenia, a sama rozgrywka jest bardzo szybka i przyjemna. To my decydujemy, ile partii rozegramy, a wraz z kolejnymi grami, będzie rozwijał się nasz system planowania.
  • Podczas rozgrywki dzieci uczą się zarówno mnożenia, jak i dzielenia, planując kolejne ruchy w związku chęcią przejmowania konkretnych potworów przeciwnika.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:140x210 mm
  • ISBN-13:5902650611832
  • Data wydania:15 styczeń 2018
  • W pudełku znajdziesz:
    • 60 kart (24 karty z zielonymi potworami, 36 kart z fioletowymi potworami)
    • instrukcja
  • Liczba graczy:2 osoby
  • Czas gry:ok. 15 minut
  • Wiek graczy:od 7 lat
  • Numer katalogowy:355999

PRODUKT NALEŻY DO KATEGORII

DODATKOWE ZDJĘCIA

przykładowa plansza

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher