Rigor Mortis. Arcygeniusz Zła - 2 - Aphocalymarr.

okładka

Rigor Mortis. Arcygeniusz Zła - 2 - Aphocalymarr.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Drugi tom komiksu, którego głównym bohaterem jest Rigor Mortis - Arcygeniusz Zła i Pan Zatraconych Ziem.

Historia Rigora Mortisa osadzona jest w fantastycznym świecie Kragmorthy, który można poznać także za pośrednictwem gier planszowych wydawnictwa Black Monk Games: Tak, Mroczny Władco! (premiera: kwiecień 2013) oraz Kragmortha (premiera: druga połowa 2013).

Od wydawcy:

Mamy przyjemność zaprezentować świat Kragmorthy, zamieszkany przez Mrocznego Władcę Rigora Mortisa Arcygeniusza Zła i Pana Zatraconych Ziem. Universum jest tworem włoskiego rysownika - Riccarda Crosy. Pierwsze wydanie komiksu zadebiutowało na łamach magazynu "Excalibur". W nasze ręce trafił za sprawą współpracy z wydawnictwem STRATELIBRI, którą zaczęliśmy w 2013 roku. Mamy nadzieję, iż dalsza owocna współpraca sprawi, że polscy odbiorcy pokochają Kragmorthę równie mocno, co Włosi.

Kragmortha jest gotowym, skończonym światem. Składają się na nią gry karciane i planszowe, książki, komiksy oraz gra RPG oparta na systemie Dungeons & Dragons.

Pierwszą grą, która ukazała się jako efekt współpracy naszych wydawnictw w kwietniu 2013 roku jest Tak, Mroczny Władco!. To pełna humoru gra karciana, która wprowadza gracza do świata Rigora Mortisa i jego sługusów, czyli goblinów powracających z nieudanej misji. Czy ich kara będzie sroga, czy może Mroczny Pan okaże odrobinę litości i da swoim podwładnym po raz kolejny ostatnią szansę?

W drugiej połowie 2013 roku ukaże się Kragmortha, czyli równie zabawna gra planszowa. Jej bohaterami znów są Rigor Mortis oraz jego niesforne gobliny buszujące po bibliotece. Lepiej niech uważają na jego Złowieszcze Spojrzenie ci, którzy zakradają się pod biurko Mrocznego Władcy, aby przyjrzeć się magicznym księgom. Humorystyczna gra towarzyska jest gwarantem wielogodzinnej, świetnej zabawy.

Świat Kragmorthy pełen jest nieodkrytych jeszcze przez nas zakamarków. W planach wydawniczych Black Monk jest miejsce dla wszystkich dziewięciu komiksów. Jeśli tylko taka będzie wola czytelników, niezwykle chętnie przybliżymy Wam również książki. To wszystko sprawi, że prowadzona na planszy rozgrywka będzie bogatsza o tło fabularne.

Zależy nam na tym, abyście pokochali świat Kragmorthy równie mocno, jak my. Przygotowywanie do wydania komiksów oraz gier z Rigorem Mortisem w roli głównej to nie tylko praca, ale też świetna zabawa i mamy nadzieję, że dostrzeżecie to w albumie, który macie właśnie w rękach.

Niecierpliwie czekamy na wskazówki i komentarze od fanów. Liczymy na to, że spędzicie w Kragmorthcie długie godziny i podzielicie się z nami wszelkimi spostrzeżeniami, które pomogą nam w coraz lepszym przybliżaniu czytelnikom tego fascynującego świata.

Black Monk Games

Wstęp do komiksu tłumaczony z języka włoskiego:

Gdzieś daleko w kosmosie, na granicy wszechświata. Niewzruszona straszną wojną, od lat trawiącą serce galaktyki, w którą zostały wciągnięte niemalże wszystkie systemy gwiezdne i zamieszkujące je gatunki, nieświadoma licznych ofiar, które zostawiła po sobie wojna tak odległa od kosmicznych szlaków, że nawet nie ma jej na mapach, istnieje planeta, przez którą przechodzą magiczne prądy zmieniające prawa fizyki. Sprawiły one, że jest unikatowa w całym wszechświecie. Tu wszystko jest możliwe. Tu wszystko jest prawdziwe. To właśnie jest KRAGMORTHA.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Rigor Mortis. Arcygeniusz Zła (#2)
  • Format:165x240 mm
  • Liczba stron:64
  • Oprawa:miękka
  • Papier:kredowy
  • Druk:cz.-b.
  • ISBN-13:9788364198014
  • Data wydania:25 listopad 2013
  • Numer katalogowy:234294

PRODUKT NALEŻY DO KATEGORII

ZOBACZ PRZYKŁADOWE PLANSZE

przykładowa plansza
przykładowa plansza
przykładowa plansza

RECENZJEjak działają recenzje?

cud

cud, Młody Polski Rysownik się stara. nie mam odruchów wymiotnych na widok rysunków!

Autor: g Data: 08.03.2014
Całkiem dobre

Kolejna odsłona przygód Rigora Mortisa rozwija wątek z poprzedniej części. Tym razem akcja przenosi się do Aphocalymarr - Miasta Demonów, gdzie został uwięziony główny bohater. Jeśli chodzi o graficzną stronę nie ma się czego przyczepić. Rysunki są bardzo staranne, dopracowane, interesujące. Postacie zróżnicowane, miejsca także, ogląda się je naprawdę przyjemnie. Podobnie intryga jest ciekawa: rozwija się cały czas w szybkim tempie, akcja jest wartka i wciągająca. Niestety, znów mam "ale": klimat psują niektóre teksty wypowiadane przez uczestników przygody. Demony w strasznym Mieście Demonów wyrażają się, np.: "niech mnie dunder świśnie"-techno-demon w stanie skrajnego wkur...ienia, gdy uciekają mu bardzo ważne "króliki doświadczalne", "na litość boską" mówi mag Arcygeniusz Zła gdy także jest na skraju nerwowej wytrzymałości, a sukkuby przeklinają słowami: "do jasnej Anielki". Troszkę to naiwne i tchnie infantylizmem. Chyba nie taki był zamysł. Znowu więc, jak i przy poprzedniej części nie mogę dać "5", a jedynie "4".
Sklep Gildia - najwyższe noty: dokładność, szybkość i precyzja wykonania:) Polecam!!!

Autor: Norbert Zwierzański Data: 09.07.2014

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher