Teenage Mutant Ninja Turtles - Ultimate Collection 1.

okładka

Teenage Mutant Ninja Turtles - Ultimate Collection 1.

Książka jest w zapowiedziach na listopad 2017 roku

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Wojownicze Żółwie Ninja po raz pierwszy w Polsce w takim wydaniu! Klasyczny run Kevina Eastmana przedstawiający przygody Żółwi od początku. Niekontrolowana jazda bez trzymanki w czerni i bieli. Seria przeznaczona zarówno dla hardcorowych fanów, jak i dla tych, którzy dopiero chcą rozpocząć przygodę z Żółwiami. One potrafią znacznie więcej, niż jedzenie sałaty. Przekonaj się sam!

ZOBACZ PRZYKŁADOWE PLANSZE

przykładowa plansza
Normalna sprzedaż?

A miało niby nie być dostępne w normalnej sprzedaży?

Autor: Soplic Data: 17.05.2017
Do Piotra

Chcesz się umówić na rozmowę w realnym świecie? Napisz.

Autor: Soplic Data: 18.05.2017
Wydawnictwo

Do Mr. P. Dlaczego ludzie mają czuć się oszukani ceną przez wydawnictwo? Ja zamówiłem u wydawcy za 87.90zł

Autor: Thunder Data: 18.05.2017
...

Dodać koszty przesyłki i wychodzi około 100zł. A w gildii można dołożyć do jakiegoś innego zamówienia i wysyłka jest darmowa.

Autor: P Data: 18.05.2017
odp. do P

W tym przypadku masz racje, też jestem stratny, chyba 5zł ; ) ale dla tych co zamawiają na sztuki to nie ma różnicy.

Autor: Thunder Data: 19.05.2017
Pytanie

W jakiej wersji jezykowej bedzie ten komiks??

Autor: korek Data: 28.06.2017
Czekam...

Ciekawe czy będzie 11 września....

Autor: Artur Rzeczkowski Data: 09.09.2017
Niespodzianka

Fantasmagorie znowu zmieniaja termin wydania, nawet nie raczac łaskawie poinformować o tym wcześniej czytelników, którzy już kilka miesięcy temu wpłacili pieniądze? To doprawdy niespotykane u tych nadzwyczaj solidnych wydawców.

Autor: stary-kojot Data: 12.09.2017
Od Kwietnia...

Zaczynam wątpić, czy kiedykolwiek dostanę tą pozycję, czy też odzyskam pieniądze. Wydawnictwo ostatni wpis na fb miało 06-07-2017, na maile i kontakt telefoniczny nie odpowiada. Człowiek chciał wesprzeć inicjatywę przedsprzedaży u samego wydawcy, niestety teraz będę dmuchał na zimne i zamawiał tylko wydrukowane pozycję. Sklep Gildia.pl na 5+, Fantasmagorie na 1, za brak kontaktu z klientem, ani prośbą, ani groźbą.

Autor: Jack Napier Data: 13.09.2017
Kompromitacja

W maju wpłaciłem za ten komiks i Obcy w Raju, do tej pory żadnego kontaktu. Brak też oficjalnych informacji choćby na FB.

Autor: Łukasz Wójcicki Data: 13.09.2017
K#@%#!!

To wydawnictwo to jest jakaś parodia.

Autor: Paweł Data: 13.09.2017
Wtdawnictwo Fantasmagorie przetrzymuje nielegalnie pieniądze

Wtdawnictwo Fantasmagorie wzięło pieniądze z góry, termin dostawy minął 2 miesiące temu. Teraz walczę o zwrot pieniędzy i odsetki. Wszystkim oszukanym polecam to samo. Unikać Fantasmagorie jak ognia, powinni uczyć się od Gildii jak traktować klienta.

Autor: Zażenowany Data: 14.09.2017
Brak kontaktu z Fantasmagorie

Jeszcze chciałbym dodać, że nie ma kontaktu z Fantasmagorie - nie odpowiadają na wiadomości. Rzecznik Praw Konsumenta będzie miał co robić. Ogólnie zalecam Gildii nie robić już więcej interesów z tym wydawnictwem Fantasmagorie.

Autor: Zażenowany Data: 14.09.2017
Na bandziorów nie wyglądają:

http://bialystok.wyborcza.pl/bialystok/7,35241,21571029,komiksowe-fantasmagorie-od-hobby-do-biznesu.html?disableRedirects=true

Autor: daniel_m Data: 15.09.2017
Zawiedli się na czytelnikach

Na FB jest informacja że powoli nadrobią opóźnienia, na razie zawieszają przedsprzedaż a generalnie to zawiedli się na czytelnikach i to ich, czytelników wina zaistniałej sytuacji. Czuję się winny - wpłaciłem w maju 144 zł i przyczyniłem się do kryzysu w ich wydawnictwie, oczywiście w zamian za te marne 144 zł niczego jak na razie nie otrzymałem.

Autor: Łukasz Wójcicki Data: 15.09.2017
Do daniel_m

...na uczciwych też nie, jeśli mam oceniać po wyglądzie. Nikt nie mówi, że to bandziory, ale jak na razie zostaliśmy oszukani, więc jeśli dalej nie będą odpowiadać na emaile i telefony oraz nie zwrócą pieniędzy w terminie to prokuratura oceni poziom ich uczciwości.

Autor: ehhh Data: 22.09.2017
@ehh

Żarcik taki. A odpuścić kasy w żadnym razie nie można. I jak piszesz sprawa zdecydowanie do zgłoszenia. Najbardziej wkurza mnie, że ruszyli Rachel... rewelacyjny komiks, a teraz znów będziemy czekać z 3-4 lata zanim któryś z wydawców poczuje kasę w temacie i dokończy serię. Samo wydawnictwo jak nic przypomina Manzoku. Osiem lat musiałem czekać na zakończenie Ygreka. Chociaż tamci nie okradali ludzi. Tylko wkurzali. A tym, którzy zapłacili życzę jednak, by tytuł ukazał się, lub co najmniej byście odzyskali kasę. Powodzenia! A cztery gwiazdki za sam tytuł.

Autor: daniel_m Data: 22.09.2017
Fatum nad oryginalnymi TMNT

Oryginalne Żółwie maja jakiegoś pecha, za czasów Tm-Semic tytuł upadł po 3 zeszytach teraz nie jestem w stanie sobie wyobrazić że jeżeli ten zbiór wyjdzie to że doczekamy się kontynuacji. A wydawnictwo to przedsiębiorcza amatorszczyzna, wystarczyłoby informować o zaistniałych problemach a odbiorcy znieśliby opóźnienia (polscy komiksiarze to cierpliwa grupa społeczna ;) ). Gdybym miał info o tym że spaprały się jakieś umowy o prawa, są obsuwy w tłumaczeniu czy drukarni, czekałbym nawet do września przyszłego roku ale musiałbym o tym wiedzieć.

Autor: Rafał Dobosz Data: 24.09.2017
A propos fatum

No właśnie, jeśli stawialiby sprawę uczciwie, to czekanie nie sprawia tu zbyt dużej różnicy. I to jest właśnie wsparcie, o którym ci biedni rozczarowani ludzie piszą, że go nie dostali od czytelników. Czytelnicy komiksów są nie tyle cierpliwą grupą, ile, oprócz tego świadomą tego, co kupują. Więc są w stanie zrozumieć i zaakceptować dużo więcej niż konsument, który się rzuca, bo nie dostał świeżaków z Biedronki. Czytelnik komiksów poczeka i zrozumie - tylko niech mu najpierw powiedzą, co tak dokładnie ma zrozumieć. Czy opóźnienie, czy problem z drukarnią, czy z licencją czy z czasem - w końcu to dwuosobowe wydawnictwo. Nie ma problemu, można poczekać. Ale jestem pewny, że w żadnej branży i w żadnym środowisku nie znajdzie się nikt, kto zrozumie, że ktoś wziął kasę i nie daje znaku życia, a dodatkowo olewa wszelkie prośby o kontakt. Prawdopodobnie już zainwestowali kasę z przedsprzedaży w druk czy co tam jeszcze i się obawiają, ze jak wyskoczą z kolejną informacją o opóźnieniach, to ludzie zaczną się domagać zwrotu kasy i wtedy wydawnictwo będzie w d.pie. Nie, zamiast powiedzieć o co chodzi będą siedzieć cicho, nic nie powiedzą, a jak wydadzą to wyślą i wszyscy będą mile zaskoczenia - hura, po co drążyć temat. Z tym że denerwując ludzi, zamiast poprosić zwyczajnie o wyrozumiałość, mogą doprowadzić do tego, że wiele osób im te komiksy zwróci - tak dla zasady - w końcu maja takie prawo do 14 dni od dostawy. Jest dużo większa szansa, że zrobi to człowiek wk.rwiony i olewany niż taki, którego się jednak uczciwie poinformowało. A swoją droga ich kompetencje jako przedsiębiorcy są po prostu wzruszająco żadne, aż mi ich żal. Widać w tym dużo entuzjazmu. Tyle że to trochę dziecinne podejście - winę za tę sytuację ponoszą czytelnicy, bo chcieli komiksów, a jak wydawnictwo wydało, to ludzie nie kupowali - to wina tych ludzi, czego oni jeszcze chcą. No nie - to wydawnictwo źle oszacowało, wydrukowało za dużo, bo sobie najwidoczniej wyobrażali, że jak im dziesięć osób na Facebooku napisze, że by chcieli, to oznacza, że tysiąc osób kupi, jak już wydadzą. W sumie niech będzie, można tak pomyśleć, dać się ponieść entuzjazmowi, przeszacować - to też czytelnik zrozumie, zwykły brak doświadczenia. Ale zrzucać na czytelników winę za potknięcia przedsiębiorcy? Pisać rozżalonym tonem, że dzięki za wsparcie? Czy oni mają po piętnaście lat? Bo wyglądają na więcej, więc mogliby się zachowywać jak dorośli ludzie. Popełniliśmy błąd, przez nasz błąd musicie czekać, sory, prosimy o wyrozumiałość. Jestem pewny, że zdecydowana większość osób, które wpłaciły kasę, odpowiedziałaby, że nie ma sprawy, poczekamy, nie poddawajcie się, najważniejsze, ze chcecie wydawać dalej. I tylko nieliczni wycofaliby wpłaty. Szkoda, że zamiast tego, w zamian za udzielone w ciemno wsparcie finansowe, czytelnicy muszą się dowiadywać, że zawiedli i ponoszą winę za czyjeś błędne decyzje. A i to nie oficjalnie, od samych winowajców, ale jedynie dlatego, ze ktoś postanowił upublicznić prywatną wiadomość. Profesjonalizm, dojrzałość i złoty medal w obsłudze klienta - ręce opadają. A od siebie mogę dodać, że poczekam i kupię i tak, mimo że traktują sprawę zupełnie niepoważnie. I że się wk.rwić, ale i tak zapłacić, to też jest wsparcie.

Autor: stary-kojot Data: 25.09.2017
Poczekam jeszcze...

Ja jeszcze poczekam , ale jak nie będzie w październiku to odpuszczę ... Samo wydawnictwo jak na razie to porażka :( ale komiks to cudo

Autor: Artur R Data: 29.09.2017
Telenowela

No tak, i znowu tydzien od premiery mija, a tu ani komiksu, ani informacji, kiedy będzie - o ile oczywiście ktoś jeszcze zwraca na takie informacje uwagę. Znowu będzie zawód, irytacja, zawiedzione nadzieje, posądzenia o brak wsparcia, rozczarowanie postawą czytelników - emocje jednym słowem. A nawet zahaczy o kryminał, bo w grę wchodzą pieniądze. Takiej wydawniczej telenoweli, jaką tu Fantasmagorie odstawiają, to nie widziałem, jak czytam komiksy. Chociaż to może bardziej teen drama, sądząc po poziomie powagi. W każdym razie kupię sobie chyba jakieś chipsy i piwo i będę śledził z zainteresowaniem, bo zdaje się, że się właśnie szykuje nowy sezon. A obiecywali, że poprzedni będzie ostatni.

Autor: stary-kojot Data: 18.10.2017
MARIO

TEGO KOMIKSU CHYBA NIGDY NIE WYDADZĄ ....

Autor: mariusz wójcik Data: 26.10.2017
tragedia, złodzieje do dzisiaj nie oddali pieniędzy :(

nie polecam, sprawa jest już skierowana na policje

Autor: Joanna  Data: 17.11.2017

DODATKOWE INFORMACJE

PRODUKT NALEŻY DO KATEGORII

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 200zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2017 Gildia Internet Services sp. z o. o and 2017 Prószyński Media Sp z o.o.