Społeczno kulturowe i rynkowe czynniki kształtowania sytuacji pracy przedsiębiorców. Na podstawie badań małych firm w województwie lubelskim

okładka

Społeczno kulturowe i rynkowe czynniki kształtowania sytuacji pracy przedsiębiorców. Na podstawie badań małych firm w województwie lubelskim

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Niniejsze studium socjologiczne realizuje dwa zasadnicze cele. Pierwszy - to opis sytuacji pracy przedsiębiorców prowadzących małe firmy. Drugi - to odpowiedź na pytanie, która kategoria czynników: społeczno-kulturowych czy rynkowych w większym zakresie kształtuje ich sytuację pracy? Przedstawiono cechy formalne firm typu: wielkość, branża, zasięg czasowy i przestrzenny działalności oraz ocenę ich kondycji rynkowej. Przedmiotem analizy są także kwalifikacje zawodowe właścicieli, pełnione funkcje i obowiązki, doświadczenia w pracy, przyczyny założenia własnej firmy, osiągnięcia zawodowe i ekonomiczne. Jednak zasadniczą część rozważań poświęcono systemom wartości i norm związanych ze sferą pracy, czego ważnym kontekstem są zagadnienia percepcji własności gospodarki i rynku pracy.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:170x240 mm
  • Liczba stron:380
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788322730386
  • Data wydania:21 grudzień 2009
  • Numer katalogowy:119467

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher