Psychologia zarządzania w organizacji.

OSZCZĘDZASZ 5,90 ZŁ

okładka

Psychologia zarządzania w organizacji.

10% taniej
Inpost Paczkomaty 24/712,99 zł
Kurier Inpost12,99 zł
Kurier FedEx13,99 zł
ORLEN paczka8,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

Autorzy prezentują psychologiczne podejście do zarządzania organizacją. Problematyka rozpatrywana jest zarówno w aspekcie wewnętrznym, odnoszącym się do funkcjonowania człowieka w strukturach biznesowych oraz postrzegania ludzkiego aspektu organizacji, jak i zewnętrznym, budując wizerunek i markę przedsiębiorstwa. Podział książki na cztery części wynika z prezentowanej tematyki. W części pierwszej Autorzy koncentrują się na kwestiach ogólnych, takich jak kultura organizacyjna i wielokulturowość, część druga poświęcona jest zarządzaniu kompetencjami zawodowymi pracowników, motywowaniu i szkoleniom, w części trzeciej punkt centralny stanowi jednostka, jej zaangażowanie i emocje, natomiast w czwartej części poruszono kwestie wizerunku i utrzymania dobrej reputacji, a także kształtowania marki przedsiębiorstwa. Ta interdyscyplinarna publikacja jest ciekawą propozycją dla studentów i wykładowców kierunków psychologicznych i nauk o zarządzaniu, specjalizujących się w psychologii organizacji. Stanowi też cenne źródło wiedzy dla praktyków, którzy chcieliby spojrzeć na swoją organizację nie tylko z ekonomicznego, ale i z psychologicznego punktu widzenia. W polskiej literaturze psychologicznej jest stosunkowo niewiele wartościowych pozycji, poruszających tematykę funkcjonowania człowieka w ramach struktur organizacji produkcyjnych czy, szerzej, biznesowych. (...) stan ten wzbudza potrzebę bardziej zwartego i uporządkowanego przedstawienia teoretycznych i aplikacyjnych zastosowań psychologii w tej dziedzinie. Przygotowana pod redakcją Anny M. Zawadzkiej książka jest próbą uzupełnienia tej luki. z recenzji dr hab. Wojciecha Cwaliny

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Psychologia Rynek Biznes
  • Format:143x205 mm
  • Liczba stron:216
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788301163563
  • Data wydania:27 wrzesień 2010
  • Numer katalogowy:143951

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher