Badania fokusowe.

okładka

Badania fokusowe.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Badania fokusowe, inaczej zogniskowane wywiady grupowe, to jedna z najbardziej popularnych metod badawczych, stosowanych szeroko w badaniach socjologicznych, psychologicznych i marketingowych. Autorka w książce pokazuje, jak zaplanować i efektywnie przeprowadzić takie badania. Daje wskazówki, jak zapanować nad dyskusją w grupie, a także przedstawia możliwości i ograniczenia tej konkretnej metody badawczej. Rosaline Barbour – profesor University of Dundee, gdzie zajmuje się zdrowiem publicznym. Autorka wielu publikacji na temat metod badań jakościowych, zwłaszcza zastosowania grup fokusowych w badaniach medycznych.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Niezbędnik Badacza
  • Format:143x205 mm
  • Liczba stron:272
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788301165390
  • Data wydania:7 kwiecień 2011
  • Numer katalogowy:157274

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher