Czemu jeszcze na to nie wpadłeś? Idealne dostrojenie do potrzeb klientów

okładka

Czemu jeszcze na to nie wpadłeś? Idealne dostrojenie do potrzeb klientów

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Czy wywołujesz rezonans na swoim rynku? Jeśli chodzi o stworzenie i wprowadzenie na rynek nowej oferty, firmy "niedostrojone" popełniają błędy. Ignorują sygnały wskazujące, jakie problemy chcieliby rozwiązać nabywcy i za jakie rozwiązania chcieliby zapłacić. Natomiast dostrojone organizacje reprezentują diametralnie różne podejście. Obejmują rynek szerszym spojrzeniem i zwracają baczną uwagę na to, co ich nabywcy cenią najbardziej, tworząc przełomowe oferty nazywane Rezonatorami. Rezonatory oferują wartość, która jest natychmiast dostrzegana. Dlatego zachowują się tak, jakby same się sprzedawały. Książka "Czemu jeszcze na to nie wpadłeś" pokazuje sześć prostych, ale brzemiennych w skutki, kroków w tworzeniu produktów, usług lub idei, które od samego początku wywołują rezonans.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:135x215 mm
  • Liczba stron:230
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788377461198
  • Data wydania:9 listopad 2011
  • Numer katalogowy:172246

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher