Strategia organizacji w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej.

okładka

Strategia organizacji w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Drugie wydanie książki "Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjne"j zawiera nowatorskie ujęcie problematyki strategii firmy, integrując dorobek praktyki i wielu dyscyplin naukowych. Zakres książki jest bardzo obszerny, ponieważ Autor przedstawił zarówno główne koncepcje strategii organizacji, jak i metody strategicznej diagnozy otoczenia i samej firmy, procedury budowy i wdrożenia strategii w konkretnych sytuacjach rynkowych, w których działają obecnie firmy światowe i polskie. Połączenie doskonałego przeglądu teorii z wieloma trafnie dobranymi studiami przypadków małych i dużych firm produkcyjnych i usługowych, międzynarodowych i lokalnych, a także komunikatywny język i wartki tok narracji są ogromnymi walorami tej książki.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:160x235 mm
  • Liczba stron:484
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788320816334
  • Data wydania:czerwiec 2006
  • Numer katalogowy:18772

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2023 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2023 Prószyński Media Sp z o.o.