Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu

OSZCZĘDZASZ 4,90 ZŁ

okładka

Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu

10% taniej

Inpost Paczkomaty 24/79,99 zł
Kurier Inpost9,99 zł
Kurier FedEx11,99 zł
Kurier Pocztex 48h9,99 zł
Paczka w Ruchu6,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć 5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

Książka Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center). Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeniem do kontaktu z klientami. Wiedza o efektywnej pracy z nim jest coraz większa, jednak nadal niepełna. Ta publikacja pomoże zrozumieć czytelnikowi, dlaczego tak wiele czynników ma wpływ na skuteczne tworzenie sprawnie działających struktur telemarketingowych.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:304
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788379630080
  • Data wydania:1 grudzień 2014
  • Numer katalogowy:261855

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2021 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2021 Prószyński Media Sp z o.o.