Zarządzanie energią w przedsiębiorstwie.

OSZCZĘDZASZ 7,90 ZŁ

okładka

Zarządzanie energią w przedsiębiorstwie.

10% taniej

Inpost Paczkomaty 24/79,99 zł
Kurier Inpost9,99 zł
Kurier FedEx11,99 zł
Kurier Pocztex 48h9,99 zł
Paczka w Ruchu6,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć 5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

W dzisiejszej globalnej gospodarce firmy nieustannie walczą o obniżenie kosztów i zwiększenie zysku przy spełnieniu przepisów dotyczących bezpieczeństwa, higieny pracy i ochrony środowiska naturalnego. Dlatego redukcja zużycia energii w przedsiębiorstwach jest gorącym tematem. W niniejszej książce zostało omówione wiele aspektów mogących pomóc osiągnąć i utrzymać maksymalną redukcję zużycia energii. Idee te zostały pogrupowane tematycznie w czterech działach, zawierających praktyczne koncepcje zarządzania zrównoważonym zużyciem energii i wydajnością.

Część 1 – Strategia

Ogólna strategia projektowania, wdrażania i trwałego utrzymania zrównoważonej redukcji zużycia energii oraz przeszkody utrudniające poprawę wydajności energetycznej.

Część 2 – Narzędzia i techniki

Przegląd różnych narzędzi i technik stosowanych przez konsultantów i wykonawców do oceny i rekomendacji redukcji zużycia energii.

Część 3 – Możliwe do uniknięcia straty energii

Sposoby osiągnięcia szybkich rezultatów przy niskich nakładach finansowych oraz lista rzeczy, na które menedżer lub inżynier powinien zwrócić uwagę  przy wyborze odpowiedniego dla firmy konsultanta lub wykonawcy.

Część 4 – Zarządzanie

Zagadnienia związane z uzyskaniem zaangażowania kadry menedżerskiej wyższego szczebla oraz z systemem zarządzania w celu osiągnięcia długoterminowej redukcji zużycia energii. Relacje pracownik-menedżer, których charakterystykę należy znać, by stworzyć taki program redukcji zużycia energii, jaki odpowie na potrzeby zarówno kadry zarządzającej jak i pracowników fizycznych. Prezentacja prostego systemu monitoringu energii, który dostarcza informacji istotnych z biznesowego punktu widzenia.

Publikacja skierowana do menedżerów i osób zarządzających w przedsiębiorstwach produkcyjnych.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:250
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788301181512
  • Data wydania:10 marzec 2015
  • Numer katalogowy:264002

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2020 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2020 Prószyński Media Sp z o.o.