Biblioteka sukcesu Briana Tracy. Pakiet.

okładka

Biblioteka sukcesu Briana Tracy. Pakiet.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy!

Delegowanie & kontrolowanie

Zarządzaj zespołem efektywnie. Dowiedz się, jak:

- określić zadania, przydzielić je oraz ustalić sposób pomiaru ich wykonania;

- dobrać umiejętności do wymagań na danym stanowisku;

- zapewnić szybką opinię zwrotną i uzyskać aktywny udział członków zespołu;

- zapewnić sobie więcej czasu na zadania o charakterze strategicznym.

Motywowanie

Bądź menedżerem, który stwarza satysfakcjonujące i wyzwalające energię warunki pracy. Dowiedz się, jak:

- wyzwalać pasję pracowników w wykonywaniu przydzielonych im zadań;

- stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju;

- zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do zespołu;

- ograniczać obawę przed porażką i usuwać przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego;

- zapewniać opinię zwrotną niezbędną do osiągnięcia sukcesu.

Negocjowanie

Negocjacje stanowią ważny element prawie wszystkich naszych relacji – osobistych i zawodowych. Dowiedz się, jak:

- wykorzystać sześć najważniejszych stylów negocjacji;

- wykorzystać czas w celu osiągnięcia przewagi;

- przygotować się jak zawodowiec i przystąpić do negocjacji z pozycji siły;

- klarownie analizować obszary porozumienia i różnicy zdań;

- kiedy i w jaki sposób przerwać negocjacje.

Przywództwo

Wybitne przywództwo jest umiejętnością, której można się nauczyć. Dowiedz się, jak:

- pozyskiwać zaufanie ludzi i cieszyć się ich lojalnością;

- budzić poczucie celu w organizacji;

- podejmować właściwe ryzyko;

- jasno mówić o celach i strategiach oraz zdobywać poparcie dla nich;

- pielęgnować wartościowe relacje i wykorzystywać prawo wzajemności.

Zarządzanie czasem

Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz. Dowiedz się, jak:

- radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi;

- przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze;

- pokonać skłonność do zwlekania;

- planować i określać zadania, które mogą być delegowane.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:143x220 mm
  • Liczba stron:554
  • Oprawa:zintegrowana
  • ISBN-13:9788377466964
  • Data wydania:23 listopad 2015
  • Numer katalogowy:289131

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher