Rozwój internetu a zmiany w mediach, systemach medialnych oraz społecznych.

OSZCZĘDZASZ 4,90 ZŁ

okładka

Rozwój internetu a zmiany w mediach, systemach medialnych oraz społecznych.

10% taniej

  • Wydawnictwo:Aspra
  • Cena detaliczna:44,10 zł
Inpost Paczkomaty 24/79,99 zł
Kurier Inpost9,99 zł
Kurier FedEx11,99 zł
Kurier Pocztex 48h9,99 zł
Paczka w Ruchu6,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć 5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

Rozwój nowych technologii medialnych, a zwłaszcza popularyzacja i rozwój internetu, powodują daleko idące zmiany w samych mediach, zwłaszcza tych „tradycyjnych”, systemach medialnych i społecznych, polityce medialnej, dziennikarstwie i modelach korzystania z mediów. Nic zatem dziwnego, że te dokonujące się dynamicznie zmiany stały się obecnie najpopularniejszym przedmiotem badań medioznawczych na świecie, w kraju, gdyż ich dokumentowanie i analizowanie jest nie tylko wyzwaniem naukowym, ale i powinnością badaczy współczesności. Dlatego dobrze się stało, że powstaje publikacja poświęcona temu zagadnieniu. Jej głównymi zaletami są: wielowątkowość podjętych w kolejnych rozdziałach zagadnień oraz aktualność.
Prof. dr hab. Katarzyna Pokorna-Ignatowicz, Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
Niesłychanie dynamiczny rozwój komunikacji internetowej sprawia, że dla wszystkich ludzi urodzonych w ostatnich dwudziestu latach media internetowe stały się już naturalnym środowiskiem życia, edukacji, pracy i przyjemności. Gdy uważniej zaczniemy przyglądać się mediowym serwisom internetowym, blogosferze, operatorom i firmom oferującym usługi komunikacyjne, regulacjom prawno-rynkowym mającym podobno zapewnić swobodny przepływ i dostęp do zasobów internetowych, to okazuje się, że internet opiera się na fundamencie pieniądza zarabianego na każdym użytkowniku (...). Proponowana publikacja daje nam liczne przykłady z poszczególnych kontynentów na temat tego, jak różni właściciele mediów korzystają z potencjału przekazu internetowego, jaki to ma wpływ na ewolucję systemów medialnych oraz jakie przynosi to skutki społeczne i polityczne.
Prof. dr hab. Jerzy Olędzki, Uniwersytet Warszawski

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:159x235 mm
  • Liczba stron:374
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788375456745
  • Data wydania:5 kwiecień 2016
  • Numer katalogowy:300835

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2021 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2021 Prószyński Media Sp z o.o.