Marketing usług logistycznych.

OSZCZĘDZASZ 6,90 ZŁ

okładka

Marketing usług logistycznych.

10% taniej

Inpost Paczkomaty 24/79,99 zł
Kurier Inpost9,99 zł
Kurier FedEx11,99 zł
Kurier Pocztex 48h9,99 zł
Paczka w Ruchu6,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć 5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych.
Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe stosowane w usługach logistycznych, jak się zachowują współcześni nabywcy usług logistycznych oraz jakie są specyficzne, najważniejsze płaszczyzny rozwoju marketingu tych usług.
W celu osiągnięcia przyjętych założeń:
zdefiniowano i przedstawiono istotę usług logistycznych w łańcuchu dostaw, omówiono specyfikę marketingu usług logistycznych w kontekście przeobrażeń zachodzących w marketingu i marketingu usług, zrealizowano podstawowe problemy badawcze w ujęciu teoretycznym i empirycznym, odnoszące się do prowadzenia działań i wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych, wskazano kierunki rozwoju marketingu usług logistycznych.
Książka jest adresowana do:
studentów kierunków ekonomicznych – jako pomoc dydaktyczna do wykładów i ćwiczeń z przedmiotu „Marketing usług logistycznych”, a także lektura uzupełniająca z przedmiotów: „Zarządzanie marketingowe w logistyce”, „Zarządzanie relacjami w łańcuchu dostaw”, nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych, osób prowadzących szkolenia z zakresu nowoczesnego marketingu usług logistycznych.
Książka napisana przez zespół autorów pracujących w dwóch katedrach – Logistyki i Marketingu Usług Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Zarządzanie
  • Format:165x238 mm
  • Liczba stron:310
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788325590932
  • Data wydania:14 luty 2017
  • Numer katalogowy:327622

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2021 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2021 Prószyński Media Sp z o.o.