Narconomics. How to Run a Drug Cartel

okładka

Narconomics. How to Run a Drug Cartel

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Everything drug cartels do to survive and prosper they’ve learnt from big business - brand value and franchising from McDonald’s, supply chain management from Walmart, diversification from Coca-Cola. Whether it’s human resourcing, R&D, corporate social responsibility, off-shoring, problems with e-commerce or troublesome changes in legislation, the drug lords face the same strategic concerns companies like Ryanair or Apple. So when the drug cartels start to think like big business, the only way to understand them is using economics. In Narconomics, Tom Wainwright meets everyone from coca farmers in secret Andean locations, deluded heads of state in presidential palaces, journalists with a price on their head, gang leaders who run their empires from dangerous prisons and teenage hitmen on city streets - all in search of the economic truth

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:126x198 mm
  • Liczba stron:320
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9781785030420
  • Data wydania:28 luty 2017
  • Numer katalogowy:329225

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher