Poranna audycja radiowa jako hybryda megagatunkowa.

okładka

Poranna audycja radiowa jako hybryda megagatunkowa.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

W erze globalizacji panuje przekonanie, że gatunki medialne są transkulturowe, można bowiem mówić o ich internalizacji. Nie oznacza to jednak, że są one całkowicie odporne na wpływ kultur docelowych, w których egzystują obecnie, i kultur źródłowych, w których się zrodziły. Spostrzeżenia te posłużyły jako katalizator dla badań komparatystycznych na temat morning showrozważanego na tle tzw. kultury hybrydycznej.Te byty medialne,cieszące się wielkim zainteresowaniem odbiorców,zostały w konsekwencji osadzone nie tylko w określonej swoistości kulturowej, ale także stylowej oraz medialnej. W książce skoncentrowano się głównie na przekazach konglomeratowych tego typu, które o świcie budzą słuchaczy radiowych w Polsce i Wielkiej Brytanii. Autorka rozważa je z możliwie najszerszej perspektywy, uwzględniając ich wymiar gatunkowy oraz usytuowanie w konstelacji innych przekazów nadawanych za sprawą „grającej skrzyneczki Marconiego”, rozwój historyczny, począwszy od lat 20. XX w. aż po czasy współczesne, a także cechy dystynktywne, świadczące o tym, że hybrydyzacja odciska swe wyraźne piętno na ich wymiarze formalno-strukturalnym, funkcjonalno-treściowym, nadawczo-odbiorczym, prezenterskim oraz przekaźnikowo-tworzywowym. Sięga przy tym po bogaty wachlarz najnowszych – dotychczas niedostępnych w wersji polskojęzycznej – źródeł bibliograficznych oraz nagrań audialnych, bogato ilustrując wywód cytatami ułatwiającymi zrozumienie zjawiska megagatunkowości. Poczynione na ich podstawie ustalenia naukowe, wywiedzione z badań jakościowych, autorka konfrontuje z opiniami słuchaczy porannych programów radiowych zamieszkujących dwa wspomniane państwa. Tworzy w ten sposób podwaliny autorskiego schematu pojęciowo-metodologicznego dla eksploracji ciekawego zjawiska medialnego, szczególnie prężnie rozwijającego się w erze postmodernizmu.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:155x225 mm
  • Liczba stron:641
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788380194311
  • Data wydania:25 marzec 2017
  • Numer katalogowy:332552

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher