Praca i konsumpcja w perspektywie tworzenia ładu aksjonormatywnego.

okładka

Praca i konsumpcja w perspektywie tworzenia ładu aksjonormatywnego.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Wstęp
Znaczenie ładu aksjonormatywnego dla funkcjonowania współczesnych społeczeństw demokratycznych
1. Istota i rodzaje ładu aksjonormatywnego 2. Anomia społeczna jako jeden z wymiarów dezorganizacji społecznej – naruszania ładu aksjonormatywnego 3. Ład aksjonormatywny w społeczeństwach demokracji liberalnej – wiodące wyzwania 4. Ład aksjonormatywny a ład gospodarczy w społeczeństwach rynkowych 5. Transformacja systemowa a przebudowa ładu aksjonormatywnego 6. Ład aksjonormatywny w perspektywie kryzysu gospodarczego Podsumowanie
Przemiany współczesnej pracy
1. Wielość podejść do współczesnego definiowania pracy i jej interpretacji 2. Zmiana treści, form pracy i form zatrudnienia 3. Doświadczanie pracy w początkowym okresie transformacji systemowej i obecnie 4. Praca a struktura społeczna 5. Konsumpcja a struktura społeczna
Miejsce pracy w systemie wartości różnych grup i kategorii społecznych
1. Pojęcie wartości pracy 3. Wartości pracy w Polsce w świetle badań empirycznych 4. Praca jako wartość dla kobiet 5. Miejsce pracy w systemie wartości młodego pokolenia Podsumowanie
Praca a konsumpcja. Pojawianie się nowych paradygmatów
1. Paradygmat pracy a paradygmat konsumpcji 2. Wyłanianie się paradygmatu pracy i konsumpcji opartego na założeniach Nowej Ekonomii 3. Ideologia konsumpcjonizmu 4. Śląski etos pracy 5. Podstawowe czynniki osłabiające etos pracy we współczesnych społeczeństwach Podsumowanie
Tendencje zmian w konsumpcji w społeczeństwie polskim
1. Trendy w konsumpcji 2. Zmiany w strukturze konsumpcji 3. Wzory zachowań konsumpcyjnych Polaków 4. Zmiana orientacji oszczędzania na rzecz orientacji na konsumpcję 5. Zrównoważona konsumpcja jako trend w konsumpcji w Polsce 6. E-konsumpcja jako nowy trend konsumpcyjny w Polsce Podsumowanie
Etyczny kontekst współczesnej konsumpcji 1. Konsumpcja etyczna 2. Normy etyczne w konsumpcji 3. Odpowiedzialność konsumenta jako wartość etyczna
Podsumowanie Konsument – prosument – pracownik 1. Nowa era prosumencka 2. Konsument jako prosument 3. Prosument jako pracownik Zakończenie Bibliografia

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:160x235 mm
  • Liczba stron:274
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788371649370
  • Data wydania:21 maj 2017
  • Numer katalogowy:334872

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2021 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2021 Prószyński Media Sp z o.o.