Negocjacyjne zoo. Strategie i techniki negocjacji w pigułce

okładka

Negocjacyjne zoo. Strategie i techniki negocjacji w pigułce

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

MOTYWACJA

Negocjacje to gra, podczas której ludzie używają emocji i taktyk, aby przekonać innych, że mają rację.

Dlaczego ludzie negocjują?

Ponieważ jest to najlepszy sposób na uzyskanie tego, czego akurat chcą.

Jak wygrać negocjacje?

Sprawić, aby ci uwierzyli – jeżeli to zrobią, to wygrywasz.

Jak sprawić, aby mi uwierzyli?

Poznaj ich – naucz się z nimi rozmawiać. Uwierz w to, co mówisz – nie udawaj, ale uwierz.

Pamiętaj, że negocjacje to wymiana – coś dostajesz, ale także coś dajesz.

Co wspólnego mają negocjacje z zoo?

Autor odwołuje się do pięciu gatunków zwierząt: słonia, żółwia, lisa, ryby i geparda, przypisując ich cechy określonym typom negocjatorów.

Dlaczego akurat do zwierząt? Odpowiedzi znajdziesz w książce.

Przeczytaj i zakończ sukcesem każde negocjacje!

***

GRZEGORZ ZAŁUSKI - doświadczony negocjator, konsultant i trener biznesu. Od wielu lat wspiera działania negocjacyjne: osób prywatnych, managerów i właścicieli firm oraz całych organizacji.

Wieloletni praktyk w zarządzaniu sprzedażą oraz całymi strukturami przedsiębiorstwa. Przez kilkanaście lat pracy zawodowej zajmował wysokie stanowiska managerskie w największych firmach międzynarodowych.

Jako pasjonat procesów negocjacyjnych, w swojej pracy trenerskiej koncentruje się przede wszystkim na efektywności przekazywanej wiedzy, tak aby szybko zamieniała się ona w praktyczne umiejętności.

Czynny mediator, wpisany do wykazu instytucji i osób godnych zaufania w Sądzie Okręgowym w Warszawie.

Certyfikowany Coach, współpracujący z managerami najwyższych szczebli oraz właścicielami firm.

Certyfikowany  hipno-terapeuta, specjalizujący się w hipnozie konwersacyjnej, wspierającej wysiłki perswazyjne.

Ekspert mowy ciała a także certyfikowany Instruktor Programu “YOU CAN’T LIE TO ME” – Body Language Institute w Waszyngtonie.

Od wielu lat prowadzi szkolenia grupowe oraz wspomaga doskonalenie klientów w relacjach "face to face".

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:141x218 mm
  • Liczba stron:116
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788380873018
  • Data wydania:15 wrzesień 2017
  • Numer katalogowy:344552

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher