Budowanie świadomości marki w klubie sportowym.

okładka

Budowanie świadomości marki w klubie sportowym.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations).
Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich – od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów – coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców – aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy".
dr Andrzej Świątecki

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:120x190 mm
  • Liczba stron:198
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788365155702
  • Data wydania:21 listopad 2017
  • Numer katalogowy:352781

PRODUKT NALEŻY DO KATEGORII

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher