Człowiek w organizacji. Zaufanie, przywództwo, zaangażowanie, satysfakcja

OSZCZĘDZASZ 13,50 ZŁ

okładka

Człowiek w organizacji. Zaufanie, przywództwo, zaangażowanie, satysfakcja

30% taniej

  • Wydawnictwo:CeDeWu
  • Cena detaliczna:31,50 zł
Kurier FedEx9,99 zł
Kurier Ups11,99 zł
Kurier Pocztex 48h9,99 zł
Paczkomaty7,99 zł
Paczka w Ruchu4,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć 5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

Każdą organizację tworzą ludzie. Relacje występujące między nimi wpływają na sposób, w jaki ona działa, jak jest postrzegana przez innych oraz jaką ma przewagę na rynku. Monografia ta poświęcona jest właśnie funkcjonowaniu człowieka w organizacji, przybliża i omawia szereg jego aspektów dotyczących: zaufania, przywództwa, kreatywności i innowacyjności, satysfakcji, zaangażowania w pracę oraz kultury organizacyjnej.
Publikacja pokazuje liczne relacje organizacyjne i ich wzajemne oddziaływania, z podkreśleniem fundamentalnego znaczenia zaufania w kreowaniu więzi międzyludzkich. Książka ma przekrojowy, interdyscyplinarny charakter, jest spójna, a jej treści uporządkowane są pod względem strukturalnym i logicznym.
Do napisania monografii posłużył bogaty i aktualny materiał źródłowy, obejmujący około 400 pozycji literaturowych, zarówno krajowych, jak i zagranicznych.
Publikację przygotowaliśmy z myślą o menedżerach średniego i wyższego szczebla na co dzień kreujących i zarządzających relacjami międzyludzkimi, a także pracownikach naukowych i studentach, zgłębiających takie dziedziny wiedzy, jak: nauki o zarządzaniu, zarządzanie zasobami ludzkimi, czy też socjologia organizacji.
Książka doskonale spełni rolę jako podręcznik akademicki na kierunkach: zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi czy socjologia, będzie przydatnym źródłem wiedzy dla prowadzących lub uczęszczających na zajęcia dydaktyczne z zakresu nauk o organizacji, zachowań organizacyjnych, zarządzania przedsiębiorstwem, zarządzania wiedzą, zarządzania kapitałem ludzkim i intelektualnym, zarządzania zaufaniem, zarządzania usługami, zarządzania relacjami z klientem.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:184
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788375562149
  • Data wydania:28 listopad 2017
  • Numer katalogowy:353282

PRODUKT NALEŻY DO KATEGORII

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 200zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2018 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2018 Prószyński Media Sp z o.o.