Alfabet na START!

okładka

Alfabet na START!

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

„Alfabet na START!” to publikacja, dzięki której dzieci mogą poznawać litery i zdobywać pierwsze czytelnicze doświadczenia – bez większego trudu i dobrze się przy tym bawiąc. Przeznaczona jest dla osób pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym (nie tylko dla nauczycieli, ale także dla rodziców). Może również służyć jako pomoc do pracy z dziećmi starszymi, które z różnych względów nie przyswoiły sobie liter wcześniej – na przykład zagrożonymi dysleksją czy tymi, których rozwój jest nieco opóźniony.
Publikacja składa się z 24 kart wprowadzających litery małe i wielkie, czyli 48 znaków graficznych. Na każdej karcie znajduje się wiersz, piosenka lub opowiadanie oraz ilustracje, które w obrazowy sposób przybliżają pojęcie danej litery oraz jej kształt. Na drugiej stronie zamieszczone są propozycje zabaw, które można przeprowadzić z dziećmi. Tym samym połowa materiału stanowi bezpośrednią pomoc dla nauczyciela, a połowa przeznaczona jest dla dzieci.
Podstawowym zadaniem publikacji jest ułatwienie poznania i zapamiętania małych i wielkich liter alfabetu. Wszystkie litery zostały opisane i zilustrowane w bardzo obrazowy sposób, odwołując się do konkretnych i atrakcyjnych dla dzieci skojarzeń, a także do ich poczucia humoru. Do publikacji dołączona została płyta CD z wesołymi, łatwo wpadającymi w ucho piosenkami. Trzeba pamiętać, że odpowiednio dobrany ruch i rytm sprzyjają nauce nowych rzeczy. Aktywizują układ nerwowy dziecka. Pozwalają na lepsze poznanie własnego ciała i lepszą orientację w przestrzeni, a co za tym idzie, między innymi na coraz dokładniejszą percepcję kształtów liter. Dlatego warto przeprowadzać zabawy ruchowe i śpiewać z dziećmi piosenki występujące w publikacji.
„Alfabet na START!” to opracowany w nowatorski sposób materiał o oryginalnej formie – wyglądem przypomina ścienny kalendarz. Publikacja została zaplanowana w taki sposób, aby podczas zajęć wprowadzających w tematykę danego zagadnienia nauczyciel mógł, pokazując przedszkolakom bogato zilustrowaną stronę przeznaczoną dla nich, widzieć jednocześnie stronę z propozycjami zajęć i zabaw. Po omówieniu danego tematu nauczyciel zawiesza publikację na ścianie, eksponując odpowiednią stronę dla dzieci. W ten sposób kilkulatki będą mogły cały czas obcować z poznanymi treściami, dzięki czemu lepiej zapadną im w pamięć.
W pracy z dziećmi nad materiałem literowym warto jak najczęściej odwoływać się do wyrazów dźwiękonaśladowczych i zabaw z nimi związanych. Wiele z tych wyrazów jest bardzo prostych, składa się tylko z jednej czy dwóch liter, co zachęca przedszkolaki do prób ich odczytania. Umiejętność przeczytania wyrazu dźwiękonaśladowczego stanowi „trampolinę” do czytania „zwykłych” słów. Dziecko będzie miało satysfakcję, że potrafi przeczytać cały wyraz, a to da mu motywację do podejmowania coraz trudniejszych czytelniczych zadań. Ponadto wyrazy dźwiękonaśladowcze są świetną gimnastyką dla całego aparatu artykulacyjnego. Co więcej, dzieci bardzo lubią zabawy z wyrazami dźwiękonaśladowczymi, chętnie się w nie angażują, dlatego w tej publikacji pojawiają się one często.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:304x429 mm
  • Liczba stron:50
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788364631825
  • Data wydania:6 kwiecień 2018
  • Numer katalogowy:362567

PRODUKT NALEŻY DO KATEGORII

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher