Wpływ kooperacji na skuteczność biznesplanów tworzonych przez przedsiębiorstwa. Ujęcie ekonomiczne

OSZCZĘDZASZ 5,40 ZŁ

okładka

Wpływ kooperacji na skuteczność biznesplanów tworzonych przez przedsiębiorstwa. Ujęcie ekonomiczne

10% taniej

Inpost Paczkomaty 24/79,99 zł
Kurier Inpost9,99 zł
Kurier FedEx11,99 zł
Kurier Pocztex 48h9,99 zł
Paczka w Ruchu6,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć 5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

W gospodarce rynkowej często zachodzące zmiany zmuszają do nowego spojrzenia na funkcje realizowane przez firmę. Jedną z nich jest planowanie stanowiące uniwersalny proces odbywający się w kontekście określonego otoczenia, co pociąga za sobą określenie celów jakie przedsiębiorstwo pragnie osiągnąć w swojej działalności. Przedsiębiorca tworzy dzisiaj scenariusz sytuacji, która może wystąpić w przyszłości – za miesiąc lub pięć lat, musi zatem przewidzieć pewne sytuacje tworząc liczbę hipotecznych scenariuszy, po to, aby wybrać najbardziej satysfakcjonujące rozwiązanie dla swojego profilu. Takim scenariuszem jest właśnie biznesplan, który opracowuje się po to, aby przedstawić go w formie papierowej: • zarządowi spółki, • radzie nadzorczej, • inwestorom, którzy dysponują wolnym kapitałem i chcą, nawet podejmując duże ryzyko, organizować wspólne przedsięwzięcia, • kierownictwu banków finansujących działalność przedsiębiorstwa. Prawidłowo sporządzony biznesplan powinien rozpoczynać się od sformułowania wartości wyznawanych w firmie, a także od wizji jej przyszłości, ale przede wszystkim powinien charakteryzować się opisem ciekawego pomysłu na prowadzenie działalności gospodarczej. Warunkiem zwiększenia skuteczności biznesplanów sporządzanych przez ich autorów jest zwrócenie szczególnej uwagi na opis poszczególnych powiązań kooperacyjnych (fuzji i przejęć, outsourcingu, przedsięwzięć typu joint venture oraz klastrów) z innymi podmiotami gospodarczymi w analizowanym dokumencie, które firmy będą realizować w celu zwiększenia efektywności warunkującej funkcjonowanie potencjalnego przedsiębiorstwa. Książka została napisana z myślą nie tyle o dużych podmiotach gospodarczych, ile o mikro-, małych czy średnich przedsiębiorstwach stanowiących siłę napędową gospodarki. Mniejszej wielkości jednostki gospodarcze, nie posiadając dostępu do rozległego spektrum informacji finansowych, w świetle sporządzonych biznesplanów, w których kluczowym punktem jest opis analizy sytuacji finansowej są częściej narażone na porażkę niż duże koncerny czy holdingi.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:181
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788381020909
  • Data wydania:27 lipiec 2018
  • Numer katalogowy:371426

PRODUKT NALEŻY DO KATEGORII

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2021 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2021 Prószyński Media Sp z o.o.