The Monocle Guide to Shops, Kiosks and Markets.

okładka

The Monocle Guide to Shops, Kiosks and Markets.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Revealing Monocle’s 100 favorite shops worldwide, from the independent fashion boutique to the department store that takes up a city block, this is a new practical guide complete with case studies, a collection of sharp essays, snappy interviews, contacts and tips – a toolbox for the retail-minded and those with their own shop in prospect. The Monocle Guide to Shops, Kiosks and Marketsis a handbook for the shopper and any aspiring shopkeeper, stocking a wealth of insight and inspiration. Now, may we show you around?
Monocle was launched by Tyler Brûlé in 2007 as a monthly magazine briefing on global affairs, business, culture, design, and much more. Today, Monocle is a complete, media brand with a suite of travel guides under its belt, a 24-hour radio station, a film-rich website, retail ventures around the globe, and cafés in Tokyo and London. Besides their London HQ they have seven international bureaux in New York, Toronto, Istanbul, Singapore, Tokyo, Zurich, and Hong Kong. At their core is the simple belief that there will always be a place for a print brand that is committed to telling fresh stories and sending photographers on assignments.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:180x240 mm
  • Liczba stron:306
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9783899559675
  • Data wydania:4 czerwiec 2019
  • Numer katalogowy:400328

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher