Międzynarodowe public relations. jako narzędzie konkurencyjności gospodarki

okładka

Międzynarodowe public relations. jako narzędzie konkurencyjności gospodarki

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Międzynarodowe public relations jako narzędzie konkurencyjności gospodarki.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Liczba stron:238
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788376544403
  • Data wydania:27 czerwiec 2019
  • Numer katalogowy:402439

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher