Najtrudniejsze w tym co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi

OSZCZĘDZASZ 5,00 ZŁ

okładka

Najtrudniejsze w tym co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi

10% taniej

Inpost Paczkomaty 24/79,99 zł
Kurier Inpost9,99 zł
Kurier FedEx11,99 zł
Kurier Pocztex 48h9,99 zł
Paczka w Ruchu6,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć 5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

Półki w księgarniach uginają się od podręczników i poradników opisujących różne techniki i style zarządzania. Autorzy tych książek zapewniają, że oferują czytelnikom przepis na sukces, tylko że... taki przepis nie istnieje. Otoczenie, w którym przychodzi nam prowadzić firmy, jest zbyt złożone i skomplikowane, aby prostymi formułkami opisać wyjście z każdego problemu. Każdy, kto jest szefem, musi liczyć się z tym, że będzie zmuszony sprostać sytuacjom stanowiącym ogromne obciążenie — również emocjonalne.
Ta niezwykła książka została napisana przez założyciela i szefa pewnej firmy. Jest brutalnie szczera w opisie trudnych i bardzo trudnych problemów, które przytrafiają się kierownikom różnego szczebla. Nie ma tu złotych reguł, cudownych recept ani przechwałek, są za to wskazówki i podpowiedzi, dzięki którym znalezienie wyjścia z sytuacji niemożliwej do rozwiązania staje się łatwiejsze i znośniejsze. A przy tym problemy, nawet te najgorsze, są opisane w sposób bardzo przystępny i zrozumiały. Warto docenić uczciwość i otwartość autora, gdy przyznaje się do błędów i opisuje, jak do nich doszło, jak silne były emocje, jak trudno było je pokonać. Ta historia niesie przekaz, który powinien trafić do każdego szefa firmy.
Z tej książki dowiesz się: jak walczyć o przetrwanie firmy; jak zwalniać i degradować pracowników — również tych, których bardzo się lubi i szanuje; jak utrzymać właściwą kulturę pracy w zespole i ograniczyć zakulisowe rozgrywki; jak pielęgnować w zespole właściwego rodzaju ambicję; jak pielęgnować w sobie najlepsze cechy lidera; co zrobić, gdy wartościowi pracownicy zamieniają się w okropne indywidua; jak radzić sobie z obciążeniem emocjonalnym; kiedy podjąć decyzję o sprzedaży firmy. Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni: przekonaj się, jak naprawdę wygląda pokonywanie trudności w firmie! O autorze Ben Horowitz — jest współzałożycielem i partnerem generalnym Andreessen Horowitz, firmy venture capital z siedzibą w Dolinie Krzemowej. Był jednym z założycieli oraz dyrektorem wykonawczym Opsware (dawniej Loudcloud), która w 2007 roku została kupiona przez firmę Hewlett-Packard za 1,6 mld dolarów. Zdobył bardzo szerokie doświadczenie zawodowe: pracował jako inżynier oprogramowania, zakładał i prowadził firmy, był też CEO i inwestorem. Prowadzi niezwykle popularnego bloga, a jego historia wielokrotnie pojawiała się w takich pismach, jak Wall Street Journal, New York Times, New Yorker, Fortune, Economist, Bloomberg Businessweek.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:140x210 mm
  • Liczba stron:320
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788328359581
  • Data wydania:3 wrzesień 2019
  • Numer katalogowy:406176

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2021 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2021 Prószyński Media Sp z o.o.