Emerging Market Multinationals. Managing Operational Challenges for Sustained International Growth

okładka

Emerging Market Multinationals. Managing Operational Challenges for Sustained International Growth

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Emerging market multinationals are becoming leaders in their industries, able to compete on equal terms with firms from advanced economies, but their paths toward global leadership are not always smooth. This book examines the specific challenges faced by emerging market multinationals as they seek to develop their international operations and proposes actionable solutions for them. The authors seamlessly combine academic analyses with a rich selection of real-world cases to provide a clear framework for understanding some of the barriers that prevent firms from emerging economies from succeeding abroad and show readers what actions can be taken to achieve sustained international growth. With clear, concise arguments and examples that bring the discussion to life, this insightful book will appeal to managers and students alike.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:150x230 mm
  • Liczba stron:222
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9781107421523
  • Data wydania:19 wrzesień 2019
  • Numer katalogowy:410916

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher