Customer Experience Management Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta.

OSZCZĘDZASZ 6,90 ZŁ

okładka

Customer Experience Management Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta.

10% taniej

Inpost Paczkomaty 24/79,99 zł
Kurier Inpost9,99 zł
Kurier FedEx11,99 zł
Kurier Pocztex 48h9,99 zł
Paczka w Ruchu6,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć 5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

Konkurowanie wyłącznie funkcjonalnością, ceną, a nawet wizerunkiem marki jest niewystarczające w warunkach tak dużego wyboru, jaki ma dzisiejszy konsument. Bardzo istotnym czynnikiem podejmowania decyzji zakupowych jest samopoczucie w kontakcie z marką i emocje, jakich się w związku z tym doświadcza. Liczy się wszystko: sposób i jakość obsługi, wiarygodność i kompleksowość informacji, spełnienie obietnicy marki etc. Słowem - suma wszystkich doświadczeń, jakie konsument zyskuje w kontakcie z produktem, usługą, marką czy firmą.
Zarządzanie doświadczeniem klienta (ang. Customer Experience Management) stanowi dziś podstawę budowania przewagi rynkowej, a dobrze zaprojektowana ścieżka klienta (ang. Customer Journey) jasno podpowiada, jak i w jakim momencie to doświadczenie udoskonalić. Wskazuje też, jakie działania komunikacyjne i marketingowe zbudują pozytywne doświadczenie odbiorcy i będą najbardziej efektywne na poszczególnych etapach jego kontaktu z marką, zbliżając go do podjęcia pozytywnej decyzji zakupowej. Prawidłowe wdrożenie tych strategii prowadzi do wzrostu efektywności sprzedaży - według badania State of Marketing 2016 aż 70% firm, które wdrożyły założenia Customer Journey, odnotowało wzrost przychodów.
Ta książka jest swego rodzaju instrukcją służącą projektowaniu pozytywnych doświadczeń klientów. Podzielona została na dwie części. Pierwsza, teoretyczna, przybliży Ci najważniejsze zagadnienia dotyczące Customer Experience Management - dostarczy wiedzy na temat zachowań, potrzeb i mechanizmów, jakimi podczas podejmowania decyzji kierują się konsumenci. Teorię uzupełniono przykładami obrazującymi omawiane zagadnienia, dzięki czemu łatwiej będzie Ci odnieść teorię do praktyki, której poświecono część drugą poradnika. Korzystając z tej publikacji nauczysz się samodzielnie projektować interakcję z klientem i zwracać uwagę na jego pozytywne doświadczenia na każdym etapie kontaktu z marką. Dowiesz się, jak zdiagnozować potrzeby konsumenta i jak zaplanować jego ścieżkę zakupową tak, by chciał nią podążać. Następnie nauczysz się planować działania komunikacyjne, marketingowe, a także te związane ze sprzedażą czy obsługą klienta tak, by były adekwatne do aktualnych potrzeb Twojego klienta. Na koniec połączysz to, co wypracowałeś, w jeden spójny plan działania, gotowy do wdrożenia.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:170x240 mm
  • Liczba stron:376
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788328348004
  • Data wydania:18 luty 2020
  • Numer katalogowy:419857

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2021 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2021 Prószyński Media Sp z o.o.