Cyfrowy tubylec w szkole - diagnozy i otwarcia. Tom III. Mediatyzacja przestrzeni szkoły.

OSZCZĘDZASZ 4,20 ZŁ

okładka

Cyfrowy tubylec w szkole - diagnozy i otwarcia. Tom III. Mediatyzacja przestrzeni szkoły.

10% taniej

Inpost Paczkomaty 24/79,99 zł
Kurier Inpost9,99 zł
Kurier FedEx11,99 zł
Kurier Pocztex 48h9,99 zł
Paczka w Ruchu6,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć 5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

Oddajemy Państwu do rąk trzeci tom z serii "Cyfrowy tubylec w szkole-diagnozy i otwarcia. Po refleksjach dotyczących różnych aspektów funkcjonowania współczesnego ucznia (tom I) oraz namyśle nad przemianami roli nauczyciela w czasach rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych (tom II), proponujemy nowe impulsy do rozważań na temat ucyfrowienia szkoły. Trzeci tom zatytułowałyśmy "Mediatyzacja przestrzeni szkoły-tropy badacze i implementacje". Ukazujemy w nim spektrum zagadnień, które pozostają w polu aktualnych zainteresowań badaczy zajmujących się problematyką miejsca technologii cyfrowych w rozwoju młodych ludzi i w nowoczesnej edukacji. Taki zamysł pozwoli na intelektualne przybliżenie dość różnych obszarów refleksji. Stąd znajdą tu Państwo rozważania na temat cyfrowego potencjału współczesnych uczniów, technologicznego kontekstu budowania ich wiedzy osobistej, kompetencji i potrzeb, czy na temat form aktywności młodych w sieci. Znalazły się tu również teksty dotyczące aspektów implementacji cyfrowych rozwiązań na grunt dydaktyki szkolnej. Ze wstępu

DODATKOWE INFORMACJE

  • Liczba stron:250
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788366220362
  • Data wydania:23 styczeń 2020
  • Numer katalogowy:420236

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2021 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2021 Prószyński Media Sp z o.o.