Współczesne zarządzanie. Tom 3 Koncepcje metody.

okładka

Współczesne zarządzanie. Tom 3 Koncepcje metody.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Wstęp / 7
Aleksander Kuś SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU JAKO WSPÓŁCZESNE NARZĘDZIE KREOWANIA WIZERUNKU PRZEDSIĘBIORSTWA / 9
Angelika Pańka KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z WDROŻENIA ZARZĄDZANIA PROCESAMI W JEDNOSTKACH ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ / 27
Anita Kuźnik METODY BADAŃ W PROCESIE ZARZĄDZANIA INFRASTRUKTURĄ INFORMACYJNĄ BIBLIOTEK NAUKOWYCH / 41
Aurelia Bajerska KONCEPCJA SEZONÓW KADENCJI PREZESA ZARZĄDU / 53
Agnieszka Wiśniewska SPOŁECZNY KONTEKST TWORZENIA WARTOŚCI DLA KLIENTA W SYSTEMIE ŻYWNOŚCIOWYM / 63
Beata Grabowska POSTRZEGANIE BEZ UPRZEDZEŃ. PERSPEKTYWA ZARZĄDZANIA RÓŻNORODNOŚCIĄ / 75
Daria Smarżewska CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE LOJALNOŚĆ PRACOWNIKÓW / 89
Joanna Stoińska DIVERSITY CZYLI ZRÓŻNICOWANIE ZESPOŁÓW - WYZWANIE ZARZĄDZANIA XXI WIEKU / 103
Katarzyna Stefaniuk BUDOWANIE ZESPOŁÓW PRODUKCYJNYCH / 115
Agnieszka Knap-Stefaniuk STRES JAKO WAŻNY ELEMENT PRACY MENEDŻERÓW W ŚRODOWISKU MIĘDZYKULTUROWYM / 127
Marta Czupryńska-Kociszewska ZASTOSOWANIE MODELI PREDYKCJI UPADŁOŚCI DO OCENY STABILNOŚCI ORGANIZATORÓW TURYSTYKI – ROZWAŻANIA TEORETYCZNE W KONTEKŚCIE PLANOWANEGO PROCESU BADAWCZEGO / 139
Natalia Dernowska PROFIL KOMPETENCYJNY HR BUSINESS PARTNERA / 149
Natalia Wawrzynkiewicz INTERNETOWA DYSOCJACJA A INTENCJA ZAKUPOWA KONSUMENTÓW / 159
Norbert Arszułowicz PROBLEMATYKA KAPITAŁU INTELEKTUALNEGO I JEGO POMIAR ZA POMOCĄ METODY CIV NA PRZYKŁADZIE PRZEDSIĘBIORSTW Z BRANŻY PALIWOWEJ / 169
Piotr Wiśniewski STOSOWANIE MODELI EKSPERCKICH W BADANIU PRZEDSIĘBIORSTW / 181
Roma Sośnicka LEAN MANAGEMENT: KORZYŚCI I BARIERY ZASTOSOWANIA W USŁUGACH / 189
Weronika Przybylska KREOWANIE MARKI PRACODAWCY W INTERNECIE W KONTEKŚCIE PRZEMIAN POKOLENIOWYCH / 199
Zuzanna Sikorska PRAKTYKI ZAKUPOWE Z WYKORZYSTANIEM NARZĘDZI ELEKTRONICZNYCH / 149
Mariusz Kmiecik PRZEDSIĘBIORSTWO 3PL JAKO OGNIWO WYKONUJĄCE PROGNOZY W SIECI DYSTRYBUCJI / 225
Agnieszka Kuś KRAJOWY SYSTEM INNOWACJI A POTRZEBY INNOWACYJNE SEKTORA MSP W POLSCE / 237

DODATKOWE INFORMACJE

  • Liczba stron:252
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788323143369
  • Data wydania:28 lipiec 2020
  • Numer katalogowy:435542

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher