Cielesność w kulturze Japonii. Tom 1 Media i społeczeństwo.

okładka

Cielesność w kulturze Japonii. Tom 1 Media i społeczeństwo.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie tematyką ciała, prezentujemy pierwszy tom z serii Cielesność w kulturze Japonii, noszący podtytuł Media i społeczeństwo, który jest zbiorem artykułów zawierających teksty o ciele w ujęciu medialnym i popkulturowym. Publikacja jest pierwszym na polskim rynku wydawniczym, tak obszernym, wielowątkowym i transdyscyplinarnym podejściem do tematu cielesności w Japonii.
SPIS TREŚCI: Iwona Kordzińska-Nawrocka, Cielesność w kulturze Japonii wprowadzenie Część 1. Ciało w mediach i kulturze popularnej Mikołaj Melanowicz, Oshima Nagisa i jego Dziennik złodzieja z Shinjuku w kontekście twórczości lat sześćdziesiątych XX wieku Przemysław Sztafiej, Obraz cielesności kobiet w obliczu upadającego patriarchatu – filmy Masumury Yasuzo Wioletta Bodzek, Fenomen Hatsune Miku – wirtualnego wykonawcy Agata Dycha, Idol w mediach i kulturze popularnej Urszula Altmajer, Nurt wizualny (visual kei) w muzyce japońskiej Urszula Pieńczak, Obraz homoseksualisty w wybranych tekstach japońskiej kultury popularnej Część 2. Ciało w interakcji społecznej Iwona Kordzińska-Nawrocka, Powierzchowność ukształtowana – makijaż w kulturze Japonii Patrycja Macioszek, Ciało i strój w twórczości współczesnych projektantów awangardowych Gabriela Matusiak, Ciało kobiety idealnej – lalki zastępujące żywe partnerki

DODATKOWE INFORMACJE

  • Liczba stron:264
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788394221768
  • Data wydania:25 lipiec 2020
  • Numer katalogowy:435833

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2022 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2022 Prószyński Media Sp z o.o.