New Money How Payment Became Social Media.

okładka

New Money How Payment Became Social Media.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

A new vision of money as a communication technology that creates and sustains invisible—often exclusive—communities
One of the basic structures of everyday life, money is at its core a communication media. Payment systems—cash, card, app, or Bitcoin—are informational and symbolic tools that integrate us into, or exclude us from, the society that surrounds us. Examining the social politics of financial technologies, Lana Swartz reveals what’s at stake when we pay. This accessible and insightful analysis comes at a moment of disruption: from “fin-tech” startups to cryptocurrencies, a variety of technologies are poised to unseat traditional financial infrastructures. Swartz explains these changes, traces their longer histories, and demonstrates their consequences. She shows just how important these invisible systems are. Getting paid and paying determines whether or not you can put food on the table. The data that payment produces is uniquely revelatory—and newly valuable. New forms of money create new forms of identity, new forms of community, and new forms of power.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:145x24 mm
  • Liczba stron:259
  • Oprawa:twarda z obwolutą
  • ISBN-13:9780300233223
  • Data wydania:18 wrzesień 2020
  • Numer katalogowy:440335

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher