Jak to zrobić w InDesignie? Proste sposoby, szybkie efekty.

okładka

Jak to zrobić w InDesignie? Proste sposoby, szybkie efekty.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Adobe InDesign jest uznawany za jeden z najlepszych profesjonalnych programów do składu publikacji i tekstów. Znamienici projektanci używają go do tworzenia plakatów, ulotek, broszur, magazynów, prezentacji, e-booków. Podobnie jak inne produkty Adobe, InDesign oferuje prawdziwe bogactwo możliwości i ustawień. I podobnie jak w przypadku innych produktów tej firmy, potrzebne narzędzia często są ukryte trochę zbyt głęboko. Być może zdarza się, że zanim cokolwiek zrobisz w InDesignie, zadajesz sobie pytanie o jakąś funkcję albo technikę uzyskania potrzebnego efektu. Czas płynie, terminy lecą, praca stoi w miejscu, a Ty... przeszukujesz kolejne menu.
Ta książka jest unikatowym przewodnikiem po InDesignie. Nie jest to imponujące rozmiarem dzieło, opisujące po kolei wszystkie możliwości tego programu. Zamiast tego zawiera odpowiedzi na pytania o konkretne ustawienia i funkcjonalności InDesigna, opracowane tak, aby w każdej chwili były pod ręką. Pomysł jest bardzo prosty: jeśli podczas projektowania natrafisz na jakieś przeszkody, po prostu odszukasz stronę z określonym zagadnieniem i znajdziesz potrzebne wskazówki. Każdy problem opisano krótko, przystępnie i rzeczowo, tak abyś od razu wiedział, co i jak zrobić. Przy tym trudne kwestie i koncepcje przedstawiono w sposób, który sprawia, że stają się tak łatwe i zrozumiałe, że można natychmiast wykorzystać je w praktyce i osiągnąć spektakularny efekt!
W tej książce znajdziesz zwięzłe i jasne:
porady dotyczące ustawień stron i konfiguracji interfejsu opisy metod posługiwania się ramkami i obiektami omówienia technik pracy z kolorami, próbkami i materiałami graficznymi wskazówki dotyczące między innymi bibliotek, skryptów, pluginów Takiego przewodnika po InDesignie jeszcze nie było! O autorze Dave Clayton jest brytyjskim projektantem graficznym i specjalistą kreatywnym. Od ponad trzydziestu lat zajmuje się projektowaniem i marketingiem. Odnosi znaczące sukcesy w dziedzinie kreowania wizerunku marki i projektowania logo. Jest też instruktorem w KelbyOne oraz na Photoshop World, pisze dla magazynu Photoshop User. Często bierze udział w konferencjach dotyczących projektowania, na których uczy, nawiązuje kontakty i pogłębia swoją wiedzę.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:160x235 mm
  • Liczba stron:304
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788328368040
  • Data wydania:20 listopad 2020
  • Numer katalogowy:443131

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher