Content marketing. Od strategii do efektów.

OSZCZĘDZASZ 12,00 ZŁ

okładka

Content marketing. Od strategii do efektów.

30% taniej

Inpost Paczkomaty 24/79,99 zł
Kurier Inpost9,99 zł
Kurier FedEx11,99 zł
Kurier Pocztex 48h9,99 zł
Paczka w Ruchu6,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć 5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

Złó,w złotą rybkę w oceanie internetu!

Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źró,dłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźcó,w oddziałujących na odbiorcó,w w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, któ,rzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programó,w do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektó,rych źró,deł średni czas koncentracji internautó,w w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych ",złotych rybek", miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposó,b, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektó,w. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z któ,rej dowiesz się między innymi:

  • Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
  • Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
  • Czy content marketing sprzedaje?
  • Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
  • Jak być SMART przy określaniu celó,w w marketingu treści?
  • W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
  • Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
  • Jak pisać do odbiorcó,w, któ,rzy nie czytają?
  • A także wielu innych rzeczy, dzięki któ,rym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:140x205 mm
  • Liczba stron:200
  • ISBN-13:9788328368514
  • Data wydania:15 wrzesień 2020
  • Numer katalogowy:443616

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2021 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2021 Prószyński Media Sp z o.o.