Wielowymiarowość partycypacji kobiet w systemach medialnych a polityka równości.

okładka

Wielowymiarowość partycypacji kobiet w systemach medialnych a polityka równości.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Wraz z pojawieniem się w połowie XIX wieku postulatów na rzecz równouprawnienia kobiet nasilały się procesy feminizacji początkowo prasy drukowanej, a od wieku XX także radiofonii i telewizji w Europie. Zwiększonej obecności kobiet w życiu publicznym, głównie w sferze aktywności politycznej, przede wszystkim wyborczej oraz możliwościom podejmowania pracy zawodowej przez kobiety towarzyszyły zmiany w dziedzinie obyczajowej i technologicznej.
Rosnąca na przestrzeni lat aktywność kobiet w sferze publicznej przyniosła także zmiany w sposobach partycypowania płci żeńskiej w systemach medialnych – od biernego uczestnictwa do wielowymiarowej i zróżnicowanej aktywności kobiet zarówno w samym zawodzie dziennikarskim, jak i w przekazach medialnych oraz w sposobach odbioru mediów przez kobiety. Media adresowane do kobiet i kreowane przez kobiety tworzyły wspólny obszar wyznaczony przez tożsamość płciową – przestrzeń kobiecą. fragment Wstępu

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:163x242 mm
  • Liczba stron:181
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788365817174
  • Data wydania:28 listopad 2020
  • Numer katalogowy:447649

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher