Teoria komunikowania publicznego i politycznego.

OSZCZĘDZASZ 3,90 ZŁ

okładka

Teoria komunikowania publicznego i politycznego.

10% taniej

Inpost Paczkomaty 24/79,99 zł
Kurier Inpost9,99 zł
Kurier FedEx11,99 zł
Kurier Pocztex 48h9,99 zł
Paczka w Ruchu6,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć 5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie jest pierwszą, a zarazem pionierską na polskim rynku publikacją dotyczącą tej dziedziny. W części pierwszej, poświęconej komunikowaniu publicznemu, zawarta jest definicja pojęcia, analiza podstawowych elementów tego procesu, jego organizacja i formy oraz społeczne kampanie komunikacyjne.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Kreatywność
  • Format:190x225 mm
  • Liczba stron:242
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788372490926
  • Data wydania:październik 2007
  • Numer katalogowy:45638

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2021 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2021 Prószyński Media Sp z o.o.