Mikroekonomia. Zbiór zadań.

OSZCZĘDZASZ 29,95 ZŁ

okładka

Mikroekonomia. Zbiór zadań.

30% taniej
Inpost Paczkomaty 24/712,99 zł
Kurier Inpost12,99 zł
Kurier FedEx13,99 zł
ORLEN paczka8,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

"Mikroekonomia. Zbiór zadań" autorstwa Tomasza Zalegi stanowi uzupełnienie książki tego autora "Mikroekonomia" wydanej przez Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego w 2016 roku. Struktura zbioru jest spójna ze strukturą podręcznika pod względem formalnym i merytorycznym. Wyczerpuje on tematykę teorii mikroekonomii, jaka obowiązuje w procesie dydaktycznym na studiach magisterskich i doktoranckich uczelni wyższej. Zbiór zadań jest kompletny i obejmuje wszystkie główne zagadnienia współczesnej teorii mikroekonomii Podstawowym jego celem jest ułatwienie studentom samodzielnej nauki mikroekonomii. Rozwiązując zadania, studenci mogą zweryfikować zdobytą wiedzę, dokładniej poznać zależności mikroekonomiczne oraz nabyć umiejętności praktycznego zastosowania poznanej wiedzy.
Niniejszy zbiór zadań adresowany jest przede wszystkim do studentów studiów ekonomicznych, takich kierunków, jak: ekonomia, analityka gospodarcza, analityka społeczna, bankowość i ubezpieczenia, finanse i rachunkowość, międzynarodowe stosunki gospodarcze, gospodarka przestrzenna, logistyka oraz zarządzanie. Zakres wiedzy w nim zawarty jest skorelowany z programem mikroekonomii realizowanym w większości uczelni ekonomicznych w Polsce. Może on być również z powodzeniem wykorzystany przez studentów informatyki i ekonometrii, prawa i administracji, socjologii, politologii, europeistyki, polityki społecznej czy dziennikarstwa i komunikacji społecznej.
"Microeconomics. Collection of Assignments" by Tomasz Zalega is a supplement to his book entitled "Microeconomics" published by the University of Warsaw Faculty of Management Press in 2016. The structure of this collection is consistent with that of the said handbook (namely Microeconomics) in formal and content-related terms. It fully covers the theory of microeconomics that is to be taught at master's and doctoral studies at universities. The set of assignments is complete and includes all elementary issues of the contemporary theory of microeconomics. Its main purpose is to help students learn microeconomics on their own. By completing the assignments, students can verify their knowledge, learn more about microeconomic relationships and gain the ability to apply that knowledge in practice.
This collection of assignments is addressed primarily to students of economics in such faculties as: economics, economic analytics, social analytics, banking and insurance, finance and accounting, international economic relations, spatial planning, logistics and management. The scope of knowledge it contains is correlated with the microeconomics syllabus taught in most economic universities in Poland. It can also be successfully used by students of computer science and econometrics, law and administration, sociology, political science, European studies, social policy or journalism and social communication.
Konstrukcja i formy zbioru zadań spełniają rolę dydaktyczne i mają na celu utrwalenie i pogłębienie wiedzy z mikroekonomii, zdobytej przez studentów podczas wykładów oraz studiowaniu podręcznika. […] Należy podkreślić, że zbiór zadań jest kompletny, obejmuje wszystkie główne zagadnienia współczesnej teorii mikroekonomii… (Prof. dr hab. Marek Rekowski)
Dr hab. Tomasz Zalega – doktor habilitowany nauk ekonomicznych i profesor na Uniwersytecie Warszawskim. Specjalizuje się w badaniach w zakresie teorii konsumpcji, zachowań konsumentów na rynku, nowych trendów konsumpcyjnych, ekonomii behawioralnej i neuroekonomii. Koordynator oraz autor programów nauczania i podręczników z mikro- i makroekonomii na Uniwersytecie Warszawskim i w Polskim Uniwersytecie Wirtualnym, a także członek Komitetu Głównego Olimpiady Wiedzy Ekonomicznej organizowanej przez Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Autor ponad 380 publikacji naukowych, opublikowanych w kraju i za granicą, w tym 19 książek z zakresu mikro- i makroekonomii, teorii konsumpcji, nowych trendów konsumpcyjnych oraz zachowań gospodarstw domowych na rynku.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:176x250 mm
  • Liczba stron:552
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788323555117
  • Data wydania:25 kwiecień 2022
  • Numer katalogowy:522179

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher