Marka przywództwa. Jak rozwijać liderów nastawionych na potrzeby klienta i zapewnić firmie ciągłość dobrego przywództwa

okładka

Marka przywództwa. Jak rozwijać liderów nastawionych na potrzeby klienta i zapewnić firmie ciągłość dobrego przywództwa

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Przedstawiona w tej książce koncepcja marki przywództwa silnie rozróżnia przywódców (liderów) i przywództwo. Dave Ulrich i Norm Smallwood podkreślają, że dobrzy liderzy przychodzą i odchodzą, jednak system przywództwa organizacji musi zapewniać otrzymywanie odpowiednich rezultatów w długiej perspektywie czasowej, by oczekiwania klientów i inwestorów były zaspokojone. W Marce przywództwa Ulrich i Smallwood pokazują przewagę tej marki nad marką korporacyjną. Za pomocą wiarygodnych danych udowadniają, że organizacja, której liderzy ucieleśniają pożądaną markę, będzie miała wyższą wartość rynkową niż firmy konkurencyjne. Innymi słowy, marka przywództwa jest źródłem realnej wartości, a autorzy po raz pierwszy pokazują krok po kroku, jak ją stworzyć. Struktura książki oparta jest na sześciu krokach budowania marki przywództwa; poszczególne rozdziały mówią o tym jak: ? stworzyć cel dla marki przywództwa ? ocenić liderów w odniesieniu do wymagań związanych z marką ? zmierzyć zwrot z inwestycji w markę przywództwa ? zbudować świadomość marki przywództwa u kluczowych interesariuszy

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:170x240 mm
  • Liczba stron:302
  • Oprawa:miękka ze skrzydełkami
  • ISBN-13:9788361040798
  • Data wydania:16 luty 2009
  • Numer katalogowy:82019

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher