Koncepcje „ja”.

okładka

Koncepcje „ja”.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Koncepcje "ja" są znakomitym wprowadzeniem we współczesne spory wokół "ja" w naukach społecznych. Napisana przez autora o międzynarodowej pozycji, książka skupia się przede wszystkim na dorobku teoretyków społecznych i analityków kultury, którzy podjęli wysiłek ustawienia "ja" w relacji do procesów psychologicznych, kontekstów społecznych i perspektyw historycznych. Wśród omawianych badaczy znajdują się między innymi: Mead, Freud, Goffman, Foucault, Chodorow, Kristeva i Baudrillard. Elliott stara się połączyć dyskusje na temat "ja" z polityką tożsamościową, socjologią relacji osobistych i polityką seksualności, tworząc grunt pod zintegrowane podejście interdyscyplinarne, w którym spotykają się: interakcjonizm symboliczny, współczesna socjologia, poststrukturalizm, feminizm, teoria queer, psychoanaliza i postmodernizm.

Koncepcje "ja" są przystępnym i nieocenionym wprowadzeniem dla studentów nauk społecznych i politycznych, socjologii, psychologii społecznej, kulturoznawstwa i gender studies.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:136x205 mm
  • Liczba stron:212
  • ISBN-13:9788360457191
  • Data wydania:27 marzec 2007
  • Numer katalogowy:9859

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher