Die - 3 - Wielka gra.

OSZCZĘDZASZ 16,50 ZŁ

okładka

Die - 3 - Wielka gra.

30% taniej
Inpost Paczkomaty 24/79,99 zł
Kurier Inpost10,99 zł
Kurier FedEx12,99 zł
Kurier Pocztex 48h11,99 zł
Orlen paczka8,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność:24h

OPIS

Kontynuacja mrocznego fantasy. Emocje związane z grą rosną niebotycznie, ale czy wszyscy uczestnicy pamiętają co jest prawdziwą stawką?
 
Seria zdobyła dwie nagrody Hugo i British Fantasy Award.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Die (#3)
  • Format:170x260 mm
  • Liczba stron:170
  • Oprawa:miękka
  • Druk:kolor
  • ISBN-13:9788382302660
  • Data wydania:6 kwiecień 2022
  • Numer katalogowy:515276

ZOBACZ PRZYKŁADOWE PLANSZE

przykładowa plansza
przykładowa plansza
przykładowa plansza
RZECZYWISTOŚĆ JEST GRĄ

Chociaż, jak pokazywały dodatki do pierwszego tomu „Die”, jest to seria gruntowanie zaplanowana i przemyślana, pełna odniesień i smaczków, to kiedy czytelnik nawet obeznany z tematem zanurza się w opowieść, w ogóle tego nie czuje. Kieron Gillen miał wszystko przemyślane, wiedział co chce, rzecz w tym, że gdyby nie opisał tego w dodatkach, byłoby to niezauważalne. Bo fabuła w jego wykonaniu jest nie tyle hołdem złożonym innym dziełom, co po prostu kopią schematów z nich zaczerpniętych.

Autor: Michał Lipka Data: 04.04.2022
Koszmaru ciąg dalszy

Wydarzenia ukazane w albumie Die #3 dzieją się dwadzieścia siedem lat później niż akcja wcześniejszych tomów. Grupa przyjaciół to już nie nastolatkowie, a dorośli ludzie, którzy ciągle przeżywają traumę przeszłości. Ich psychika nie potrafi sobie poradzić z wieloma narastającymi problemami, co ma ogromne odbicie na całym ich życiu. Na domiar złego ponownie powracają oni do fantazyjnej krainy, która jest bardziej przerażająca niż wcześniej. Powrót „do domu” możliwy będzie tylko wtedy, kiedy wszyscy się na to zgodzą. Niestety nie wszyscy z nich pragną spokojnego życia i nie pozostaje im nic innego jak tylko dokończyć „grę”. Seria Die to zdecydowanie coś więcej niż tylko kopia RPG-owych schematów dobrze znanych każdemu miłośnikowi gier. Kieron Gillen od samego początku serwuje przemyślany wielowarstwowy scenariusz. Co prawda opiera się on na niektórych znanych rozwiązaniach, ale potrafi być jednocześnie mocno angażujący i zaskakujący. Nie inaczej jest w przypadku trzeciego tomu (zbierającego zeszyty 11-15 oryginalnego wydania). Przewracając kolejne strony komiksu, widzimy jak autor umieścił tutaj bohaterów po dwóch przeciwnych stronach barykady. Z jednej Ash i Izzy starający się walczyć o losy Angrii. Z drugiej pozostała część grupy gotowa zrobić wszystko, aby zakończyć panowanie Asha. Obserwując ich zmagania i walkę z wieloma przeciwnościami losu (co jeszcze mocniej wpływa na ich i tak zniszczoną psychikę), stopniowo dowiadujemy się, jaki był powód ich powrotu do tego świata. Obok tego wszystkiego twórca zaimplementował wiele innych scenariuszowych niespodzianek. Pojawiają się one na łamach komiksu wraz z ciekawie wykreowanymi postaciami niezależnymi (drugoplanowymi). Kolejny raz trudno jest również coś negatywnego napisać na temat warstwy graficznej komiksu. Stephanie Hans odpowiedzialna za rysunki stawia na mocno artystyczny styl. Genialnie wręcz obrazuje ona fantazyjną krainę, która pełna jest zarówno piękna, jak i różnorakich niebezpieczeństw. Jedyne, do czego można się przyczepić to pewne nierówności w projektach postaci. W jednych kadrach są one dość uproszczone, aby po chwili pokazać kunszt artysty i jego zdolność ukazywania emocji na twarzach bohaterów.

Autor: PopKulturowy Kociołek Data: 11.04.2022

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2022 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2022 Prószyński Media Sp z o.o.