Przesyłki na terenie Polski

Kurier*

W Gildia.pl możesz wybrać spośród poniższych firm kurierskich.

FirmaCena wysyłkiCzas dostawy
9,99 zł1 dzień roboczy
11,99 zł1-2 dni robocze

Możliwe metody płatności: przelew internetowy, przelew tradycyjny, karta kredytowa, pobranie (za płatność za pobraniem doliczamy 5 zł)

Poczta*

FirmaCena wysyłkiCzas dostawy
kurier 48h9,99 zł2 dni robocze
list polecony **od 6,80 zł2-3 dni robocze

Możliwe metody płatności: przelew internetowy, przelew tradycyjny, karta kredytowa, pobranie (za płatność za pobraniem doliczamy 5 zł, ta opcja jest niedostępna w przypadku listu poleconego)

* W okresach przedświątecznych dla bezpieczeństwa wybieraj kuriera
** Cena zależy od wagi przesyłki (max. 2kg)

Paczkomat*

FirmaCena wysyłkiCzas dostawy
7,99 zł1-2 dni robocze

Możliwe metody płatności: przelew internetowy, przelew tradycyjny, karta kredytowa, (płatność za pobraniem jest niedostępna w przypadku paczkomatu)

Paczka w Ruchu*

FirmaCena wysyłkiCzas dostawy
4,99 zł2 dni robocze

Możliwe metody płatności: przelew internetowy, przelew tradycyjny, karta kredytowa, pobranie (za płatność za pobraniem doliczamy 5 zł)

Odbiór osobisty*

Jeśli nie chcesz płacić za wysyłkę, a jesteś z Warszawy lub okolic, odbierz swoje zamówienie w naszej księgarni na ul. Rzymowskiego 28, od poniedziałku do piątku w godzinach 10:30 - 18:00.Cena

GRATIS

Czas dostawy do punktu odbioru osobistego

ok 12h od czasu skompletowania przesyłki

Zobacz nas na mapie

Przesyłki zagraniczne

Paczka Pocztowa*

Koszt przesyłki zależy od jej wagi i kraju, do którego jest wysyłana. Wybierz tytuły, które Cię interesują i sprawdź w koszyku koszt przesyłki. Czas dostawy wynosi od kilku dni w Unii Europejskiej do nawet 3 miesięcy w przypadku wysyłki za ocean. Lista krajów, do których wysyłamy paczki dostępna jest w koszyku.

Kurier*

Koszt przesyłki zależy od jej wagi i kraju, do którego jest wysyłana. Podobnie jak w przypadku Poczty Polskiej cenę przesyłki dla swojego zamówienia znajdziesz w koszyku po wybraniu docelowego kraju. Termin realizacji zamówienia wynosi od 2-3 dni w przypadku większości krajów UE do maksymalnie 1-2 tygodni w przypadku przesyłek wysyłanych poza UE. Lista krajów, do których wysyłamy paczki dostępna jest w koszyku.

*UWAGA!

Do wszystkich przesyłek płatnych przy odbiorze, czyli za pobraniem, doliczamy 5 zł (poza płatnością przy odbiorze osobistym).
Płatność przy odbiorze nie jest możliwa w przypadku listu poleconego, paczkomatów i przesyłek zagranicznych.
Jeśli zamówienie zawiera pozycje z przedsprzedaży, czas dostawy liczy się od momentu, gdy wszystkie pozycje z zamówienia będą dostępne.

Pytania dotyczące konta w sklepie:

W takim przypadku należy sprawdzić, czy podczas rejestracji został podany prawidłowy adres e-mail. Zdarza się, że prawidłowy adres to xxx@o2.pl, a zamiast literki “o” została wpisana cyfra “0”. Zdarzają się również literówki w adresach.

Pytania dotyczące produktu:

Niestety nie ma takiej możliwości. Status książki oznacza, że pozycja jest niedostępna nie tylko w naszym sklepie, ale przede wszystkim w hurtowniach. Nie oznacza to jednak, że ten stan rzeczy nie może ulec zmianie. Jeśli klikniesz na link na stronie produktu “Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny” - otrzymasz wiadomość, gdy status się zmieni. Zdarza się bowiem, że niedostępne tytuły wracają do hurtu z księgarni stacjonarnych.
Staramy się, aby opisy produktów dostępnych w naszym sklepie były wyczerpujące. Większość danych otrzymujemy od dostawców oraz wydawców i sprawdzamy je pod kątem poprawności. Niestety może się zdarzyć, że opis nie będzie wyczerpujący. Niestety, pomimo dołożenia wszelkich starań, nie zawsze mamy wpływ na zawartość merytoryczną opisów. Dlatego prosimy nie dzwonić i nie pisać maili z zapytaniem o więcej informacji. Nasi pracownicy opierają się wyłącznie na opisach zawartych na stronie sklepu i nie mają możliwości podania większej ilości informacji.

Pytania dotyczące zamówień:

Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej. Jesteśmy sklepem internetowym i cała transakcja odbywa się przez stronę www.
Dostępność danego produktu oznacza, że w podanym terminie sprowadzamy towar od dostawcy / wydawcy i wysyłamy go do Klienta. W tym przykładzie termin 1-2 oznacza, że na drugi dzień od złożenia zamówienia sklep zobowiązuje się sprowadzić i produkt i wysłać go. W termin dostępności towaru nie jest wliczany czas potrzebny poczcie / kurierowi na dostarczenie paczki do Klienta. Należy również pamiętać, że zamówienie na produkty z różnym czasem realizacji zostanie wysłane w terminie najdłuższym z podanych.
Do każdego zamówienia, bez wyjątku, wystawiamy faktury VAT.
Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze opłacone, to można anulować je z poziomu konta. Należy wejść w historię zamówień i wybrać zamówienie, które chce się anulować. Jeśli zamówienie jest już w trakcie realizacji, to należy wysłać prośbę o anulowanie zamówienia e-mailem pod adres bok@gildia.pl . Można również zamówienie anulować telefonicznie.
Zamówienie można modyfikować do momentu spakowania paczki. Zmiany w zamówieniu należy zgłaszać wyłącznie drogą e-mailową.
Księgarnia internetowa nie posiada na stanie magazynowym wszystkich produktów - są one sprowadzane z hurtowni i to one dostarczają nam informację o dostępności produktu. A z hurtowni korzystają wszystkie księgarnie - zarówno internetowe, jak i stacjonarne. Może się więc zdarzyć, że podczas składania zamówienia przez Klienta towar był dostępny, lecz gdy my złożyliśmy zamówienie na jego dostawę, już go nie było. Bazy danych aktualizowane są kilka razy dziennie, jednak nie można uniknąć zmiany statusu pomiędzy aktualizacjami.
Traktujemy naszych Klientów detalicznych na równi i nie stosujemy dodatkowych rabatów. Obowiązują ceny podane w sklepie.
Może być kilka przyczyn anulowania zamówienia przez obsługę sklepu. Najczęstsze, to przekroczenie terminu zapłaty za zamówienie opłacane tradycyjnym przelewem, który wynosi dwa miesiące. Jeśli zamówienie nie zostanie opłacone w terminie dwóch miesięcy – jest wówczas automatycznie anulowane. Inną możliwością jest tzw. próba trzech powiadomień. Jeśli wystąpiły jakiekolwiek problemy z zamówieniem, wysyłane są trzy powiadomienia o zaistniałej sytuacji. Jeśli Klient nie odpowie na żadne z nich, obsługa sklepu decyduje, co dalej dzieje się z zamówieniem. Jeśli była tylko jedna pozycja w zamówieniu i np. jest ona niedostępna – zamówienie zostaje anulowane, a środki przelane na konto, z którego przyszły. Podobna sytuacja ma miejsce w przypadku zamówienia z pobraniem. W tym przypadku, jeśli nie ma wszystkich dostępnych pozycji z zamówienia, to jest ono automatycznie anulowane. W razie wątpliwości należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.
Niestety nie dokonujemy zamian. W takim przypadku proponujemy skorzystać z opcji zwrotu towaru i złożyć nowe zamówienie.
Każdy, kto dokonał zakupów w naszym Sklepie, ma prawo do zwrotu towaru zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem. Aby zwrócić produkt należy skontaktować się z nami pod adresem bok@gildia.pl lub telefonicznie.

Nie mogę wybrać Paczkomatu i/lub kiosku Ruchu:

  1. Jeśli masz problem z widocznością mapki i wyborem Paczkomatu i/ lub kiosku Ruchu - wyłącz program adblock i zrestartuj przeglądarkę.
  2. Jeśli to nie pomaga - sprawdź czy działa u Ciebie flash (zobacz, czy widzisz reklamy na głównej stronie)
  3. Jeśli to nie pomaga - zadzwoń do nas.

Pytania dotyczące kosztów wysyłki:

Nie ma takiej dopłaty, gdyż paczki i listy na terenie Polski, wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej, zawsze mają status priorytetowy.
Pełna tabela cen wysyłki znajduje się w zakładce Dostawa. Przy każdym produkcie podane są również ceny wysyłki dla poszczególnych dostawców. Taka informacja pojawia się również w koszyku, dzięki czemu Klient wie, ile zapłaci za całe zamówienie.

Pytania dotyczące odbioru i wysyłki:

Tak. Jest to możliwe w naszej siedzibie, w księgarni Prószyński Media przy ulicy Rzymowskiego 28 w Warszawie, od poniedziałku do piątku w godz. 10:30-18:00.
Jest taka możliwość.
Pracujemy w dni robocze w godz. 9:00-17:00. W tych godzinach odbieramy telefony i odpowiadamy na maile. Zamówiony towar można odebrać osobiście w księgarni Prószyński Media przy ulicy Rzymowskiego 28 w Warszawie, od poniedziałku do piątku w godz. 10:30-18:00.
Tak, przygotowaliśmy specjalną ofertę na wysyłkę na terenie (prawie) całego świata. Dokładny cennik oraz formy wysyłki znajdują się tutaj .
W Gildia.pl masz szeroki wachlarz możliwości - możesz wybrać kuriera lub pocztę, odebrać paczkę w wybranym kiosku Ruchu, Paczkomacie InPost albo osobiście w Warszawie. Więcej informacji na ten temat znajduje się w zakładkach Metody wysyłki i Dostawa. Warto też zwrócić uwagę, że nie we wszystkich formach wysyłki można wybrać opcję pobrania.
Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 7 dni roboczych od dnia nadania, prosimy o kontakt z odpowiednim dla adresata urzędem pocztowym, w celu sprawdzenia, czy zamówienie nie czeka tam na odbiór. Często zdarza się bowiem, iż awizo pozostawione przez listonosza ginie, lub doręczyciel nie ma możliwości jego pozostawienia (np. z powodu domofonu na klatce schodowej). Wtedy odbiorca nie zostaje poinformowany o nadejściu przesyłki.

Jeśli jednak okaże się, że paczka nie dotrze pod wskazany w zamówieniu adres w terminie 14 dni od daty wysłania, to prosimy o kontakt w tej sprawie z obsługą naszego sklepu. Przystąpimy wówczas do procesu reklamacji. Dla przesyłek kurierskich w/w termin to 30 dni od daty nadania paczki.

Więcej o procedurze reklamacji można przeczytać w naszym Regulaminie.

Pytania dotyczące płatności:

Nasz sklep oferuje szereg możliwych metod zapłacenia za zamówione produkty. Klient ma do wyboru tradycyjny przelew bankowy, szybki przelew internetowy i zapłatę kartą kredytową obsługiwane przez system PayU oraz możliwość zapłaty za zamówienie przy odbiorze.
Jeśli pojawił się komunikat: “Wystąpił błąd podczas realizacji płatności. Proszę o kontakt z nami.”, to prawdopodobnie wystąpił błąd po stronie serwera i płatność nie została zrealizowana. W takim przypadku zamówienie nie będzie realizowane. Prosimy wówczas o ponowne złożenie zamówienia, jeśli chcą Państwo jeszcze raz spróbować zapłacić za pośrednictwem systemu PayU. Można również opłacić wcześniej złożone zamówienie tradycyjnym przelewem na konto:

Prószyński Media Sp. z o.o.

mBank S.A. 11 1140 1977 0000 2542 6100 1012

W tytule przelewu prosimy o wpisanie numeru zamówienia. To bardzo ważne, gdyż ułatwi to identyfikację wpłaty.

W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z transakcją prosimy o kontakt.
Być może wpłata nie została poprawnie zidentyfikowana. Tak dzieje się najczęściej w przypadku przelewów, gdy Klient nie poda numeru zamówienia. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Można skontaktować się z nami telefonicznie lub wysłać do nas wiadomość e-mailową.

Pytania dotyczące reklamacji:

Każdy, kto dokonał zakupów w naszym Sklepie, ma prawo do reklamacji wadliwego towaru zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem. Aby zgłosić reklamację należy skontaktować się z nami pod adresem bok@gildia.pl lub telefonicznie.

Pytania dotyczące obsługi firm:

Istnieje taka możliwość. Prosimy o zarejestrowanie się w naszym sklepie i kontakt pod adresem bok@gildia.pl .

Bezpłatna dostawa

Powyżej 200 zł wysyłka w Polsce gratis!

UWAGA! Do paczek płatnych przy odbiorze doliczamy koszt pobrania w wysokości 5 zł. Nie dotyczy odbioru osobistego.

W Gildia.pl masz szeroki wachlarz możliwości - możesz wybrać kuriera, pocztę, kiosk Ruchu, paczkomat albo odebrać paczkę osobiście w Warszawie. Sprawdź, jakie opcje wysyłki są u nas dostępne i ile kosztują. Wybierz najwygodniejszą dla siebie.

Przesyłki na terenie Polski

1) Przesyłka kurierska (cała Polska)

Jest to najpewniejszy i najszybszy sposób na otrzymanie zamówionych w naszym sklepie produktów. Gdy wybierzesz tę opcję przesyłki, możesz spodziewać się kuriera już na drugi dzień od nadania przez nas paczki. Niestety, nie mamy wpływu na godziny, w których kurier dostarcza zamówienia. W celu ustalenia konkretnej godziny prosimy o kontaktowanie się z najbliższym oddziałem firmy kurierskiej w twoim mieście.

Przesyłki kurierskie nadawane są na dwa sposoby:

a) wysyłka po zapłacie za towar,

b) za pobraniem - płatność przy odbiorze przesyłki. Doliczony zostanie koszt pobrania w wysokości 5 zł.

2) Pocztex (kurier obsługiwany przez Pocztę Polską)

Gwarantowany czas dostarczenia przesyłki w tym przypadku wynosi do 2 dni roboczych i jest liczony od chwili nadania. Przesyłki pocztowe nadawane są na dwa sposoby:

a) priorytetem – wysyłka po zapłacie za towar,

b) za pobraniem – płatność przy odbiorze przesyłki. Doliczony zostanie koszt pobrania w wysokości 5 zł.

Pamiętaj! Termin dostawy zależny jest od lokalnego urzędu pocztowego, na co sklep niestety nie ma wpływu.

Jeśli listonosz nie zastanie Cię w domu, zostawi awizo i po przesyłkę będziesz musiał zgłosić się bezpośrednio do swojego urzędu pocztowego.

3) Paczka w Ruchu

Paczka w Ruchu to usługa umożliwiająca odbiór paczki w jednym z ponad 3000 punktów odbioru. W ciągu 2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki, paczka znajdzie się w wybranym kiosku, o czym Klient zostanie poinformowany SMS-em. Przesyłka czeka na odbiór w punkcie 5 dni roboczych, po tym terminie zostaje zwrócona do nadawcy. Do przesyłek płatnych przy odbiorze, czyli za pobraniem, doliczamy 5 zł, o czym zostaniesz dodatkowo poinformowany, wybierając metodę płatności.

4) Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost to sieć nowoczesnych urządzeń do samodzielnego odbierania i nadawania przesyłek 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. W ciągu 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki, paczka znajdzie się w wybranym Paczkomacie, o czym Klient zostanie poinformowany w wiadomości e-mail i SMS-em. Przesyłka czeka na odbiór w punkcie 72 godziny, po tym terminie zostaje zwrócona do nadawcy. Płatność przy odbiorze nie jest dostępna w przypadku Paczkomatów.

5) List polecony (Poczta Polska)

Listem poleconym mogą zostać wysłane produkty, które łącznie ważą max. 2 kg. Cena wysyłki uzależniona jest od łącznej wagi zamówionych produktów. W przypadku listu poleconego niedostępna jest opcja płatności za pobraniem.

6) Odbiór osobisty (Warszawa)

Jeśli nie chcesz płacić za wysyłkę, odbierz swoje zamówienie w księgarni wydawnictwa Prószyński i S-ka. Przewidywany czas dostawy do punktu odbioru osobistego to ok. 12h od czasu skompletowania przesyłki. Po skompletowaniu zamówienia wyślemy Ci maila informującego o możliwości odebrania swojego zamówienia. Zamówienie będzie można odebrać w księgarni Prószyński Media przy ulicy Rzymowskiego 28 w Warszawie, od poniedziałku do piątku w godz. 10:30-18:00.

Przesyłki zagraniczne

1) Paczka pocztowa (Poczta Polska)

Twoje zamówienie zostanie wysłane ekonomiczną przesyłką pocztową. W przypadku przesyłek zagranicznych niedostępna jest opcja płatności za pobraniem. Wybierz tytuły, które Cię interesują i sprawdź w koszyku koszt przesyłki. Czas dostawy wynosi od kilku dni w Unii Europejskiej do nawet 3 miesięcy w przypadku wysyłki za ocean. Lista krajów, do których wysyłamy paczki dostępna jest w koszyku. Koszt przesyłki zależy od jej wagi i kraju, do którego jest wysyłana.

2) Przesyłka kurierska

Podobnie jak w przypadku Poczty Polskiej cenę przesyłki dla swojego zamówienia znajdziesz w koszyku po wybraniu docelowego kraju. Termin realizacji zamówienia wynosi od 2-3 dni w przypadku większości krajów UE do maksymalnie 1-2 tygodni w przypadku przesyłek wysyłanych poza UE. Koszt przesyłki zależy od jej wagi i kraju, do którego jest wysyłana. W przypadku przesyłek zagranicznych niedostępna jest opcja płatności za pobraniem.

Dokładny cennik oraz formy wysyłki poza granice Polski znajdują się tutaj.

Aktualna tabela opłat kurierskich i pocztowych znajduje się w zakładce Dostawa.

W naszym sklepie za zakupy możesz zapłacić w różny sposób. Każdy z nich jest bardzo prosty i zajmuje dosłownie kilka minut. Dla nas najważniejsza jest Twoja wygoda, dlatego też wybór metody płatności pozostawiamy Tobie.

Zapłata kartą kredytową (zapłacisz za pośrednictwem systemu PayU)

Nic nie stoi na przeszkodzie, abyś mógł zapłacić kartą kredytową. Wystarczy, że wybierzesz PayU. Dzięki temu prostemu systemowi szybko dokonasz bezpiecznej transakcji. System PayU umożliwia również dokonywanie bezpiecznych przelewów.

Przelew na konto bankowe (zapłacisz na poczcie, w banku lub za pośrednictwem systemu PayU)

Jeżeli nie posiadasz karty kredytowej i/lub konta w banku, a nie chcesz płacić za zamówiony towar przy odbiorze, to ta opcja jest przeznaczona właśnie dla Ciebie. Możesz wpłacić równowartość zamówienia bezpośrednio na nasze konto za pomocą opcji przelewu. Możesz to zrobić na przykład w każdym urzędzie pocztowym lub w dowolnym banku. Pamiętaj, aby w tytule przelewu podać WYŁĄCZNIE NUMER ZAMÓWIENIA.

Nasze aktualne dane do przelewu oraz numer naszego konta

Prószyński Media Sp. z o.o., ul. Rzymowskiego 28, 02-697 Warszawa

mBank S.A.

11 1140 1977 0000 2542 6100 1012

Informacje dla wpłat zagranicznych:

SWIFT: BREX PL PW WA2 PL 11 1140 1977 0000 2542 6100 1012

adres banku: Senatorska 18, 00-950 Warszawa

UWAGA! Prosimy podać w tytule przelewu numer zamówienia. Ułatwi to identyfikację wpłaty.

Zapłata przy odbiorze paczki (zapłacisz kurierowi/ listonoszowi lub w kiosku Ruchu)

Jeśli nie posiadasz konta bankowego lub po prostu nie chcesz przedpłacać za zamówione produkty, możesz wybrać opcję tak zwanej zapłaty za pobraniem. Kwotę należną za zamówienie uiścisz przy odbiorze paczki.

Płatność przy odbiorze nie jest możliwa w przypadku wysyłki realizowanej za pośrednictwem listu poleconego i paczkomatów oraz w przypadku przesyłek zagranicznych.

Inne uwagi

UWAGA! Wszystkie ceny, które pojawiają się na stronach sklepu, są cenami brutto, a więc zawierają podatek VAT. Podawane są one zawsze w rodzimej walucie – polskich złotych (PLN). Ceny nie zawierają kosztów wysyłki.

Ceny towarów znajdujących się w naszej ofercie mogą ulegać zmianom. Obowiązuje ta cena, która była podana w momencie składania zamówienia.

Zwrot zakupionego towaru

Jeśli kupiłeś produkt w naszym sklepie i już po zakupie rozmyśliłeś się, nie przejmuj się. Nic straconego!

Możesz zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Oczywiście jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar jest niezniszczony, nie był używany, a w przypadku nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych dodatkowo, gdy znajduje się w oryginalnym opakowaniu.

Co zrobić, żeby zwrócić towar?

Jeśli chcesz zwrócić zakupiony przez siebie towar, odeślij go nam w nienaruszonym stanie na poniższy adres:

Prószyński Media Sp. z o.o. - GILDIA

skr. poczt. 111

05-800 Pruszków

wraz z dopiskiem „Zwrot”

Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu, a także oświadczenie o odstąpieniu od umowy, którego formularz dostępny jest tutaj.

Gwarantujemy zwrot ceny towaru, kosztów dostawy oraz odesłania. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto, którego dane powinieneś podać w wypełnionym formularzu zwrotu. Jeżeli dokonałeś płatności gotówką, konieczne będzie także podpisanie zgody (znajdującej się w treści formularza) na zwrot pieniędzy na konto bankowe.

Reklamacja zakupionego towaru

Jeżeli po otrzymaniu towaru znajdziesz w nim wady techniczne lub uszkodzenia, możesz reklamować towar. W tym celu powinieneś odesłać go na adres:

Prószyński Media Sp. z o.o. - GILDIA

skr. poczt. 111

05-800 Pruszków

wraz z dopiskiem „Reklamacja”

Do reklamowanego towaru powinieneś dołączyć dowód zakupu oraz pisemnie wskazać przyczynę zwrotu wraz z żądaniem wymiany lub naprawy, bądź też obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. Uprawnienia do żądania obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy nie przysługują, jeżeli możliwa jest niezwłoczna i niepociągająca nadmiernych niedogodności wymiana rzeczy wadliwej na wolną od wad albo usunięcie wady. Nie można odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

Reklamację rozpatrujemy najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od jej wpłynięcia. Zwrot towaru/pieniędzy zapewniamy w ciągu 14 dni roboczych od momentu pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji

W przypadku uznania reklamacji naprawimy lub wymienimy towar na nowy, a jeśli powyższe okaże się niemożliwe (towar niedostępny, wyczerpany nakład), zwrócimy należność za towar podlegający reklamacji lub zaproponujemy inne spośród dostępnych w sklepie towary. W przypadku żądania obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy zwrócimy uiszczoną przez Ciebie należność w całości lub w części. W przypadku uznania reklamacji zwrócimy koszty odesłania reklamowanego towaru.

UWAGA! Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Reklamacja zagubionej przesyłki pocztowej

Zgodnie z regulaminem pocztowym, za paczkę zaginioną uważa się taką, która nie dotarła do Klienta w terminie 14 dni od daty nadania. Masz prawo zgłosić reklamację na taką paczkę w formie pisemnej lub telefonicznej. Zgłoszenie to zostanie przekazane placówce pocztowej obsługującej nasz Sklep.

UWAGA! Poczta Polska ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji od daty jej zgłoszenia. Jeśli Poczta Polska nie zdąży odpowiedzieć na reklamację w wyznaczonym terminie, termin ten może zostać przedłużony o kolejne dni. Nie może jednak on być dłuższy niż 30 dni od daty zgłoszenia reklamacji.

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez Pocztę Polską podejmiemy wszelkie środki związane z ponownym dostarczeniem do Ciebie wszystkich pozycji z zamówienia. Jeśli nie będzie to możliwe - skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia warunków częściowej realizacji zamówienia i / lub zwrotu pieniędzy.

Nasi Klienci często zadają nam pytanie – jak pakujemy paczki? Czy zamówione produkty dotrą do nich w dobrym stanie? Czy nic się w drodze nie pognie? Spieszymy z odpowiedzią!

Staramy się pakować wszystkie produkty tak, aby dotarły do adresata w nienaruszonym stanie. Żadna uwaga naszych Klientów nie zostaje zignorowana – wszystkie bierzemy sobie do serca i ciągle udoskonalamy nasze procedury pakowania.

Poniżej zamieściliśmy krótki opis tego, co i jak robimy, aby produkty wysyłane z magazynu Gildia.pl dotarły do Klientów w jak najlepszym stanie.

1

Najpierw owijamy produkty w folię, dzięki której nie będą się one przesuwały w paczce.

2

Następnie przycinamy folię do odpowiednich rozmiarów...

3

...i „zaklejamy” ją tak, aby nie było żadnej odsłoniętej powierzchni na produkcie.

4

Produkty wkładamy do pudełka lub – jeśli jest więcej produktów do spakowania – do kartonu.

5

Zaklejamy jedną część kartonu...

6

i drugą. Taśmę owijamy dwa razy.

Jeśli w zamówieniu znajduje się więcej produktów (np. grube książki, komiksy), to wkładamy je do większych kartonów i wypełniamy papierem lub folią, tak aby zapakowane produkty nie miały zbyt dużo wolnej przestrzeni:)

Tak zapakowane produkty nie zniszczą się w transporcie.

Zapoznaj się z poniższą instrukcją, a unikniesz nieprzyjemnych sytuacji! Dowiesz się m.in., jak należy sprawdzić paczkę przed odebraniem od kuriera i co zrobić, jeśli paczka została odebrana, a zamówione produkty nie spełniają twoich oczekiwań.

  1. Zanim podpiszesz list przewozowy – sprawdź stan opakowania zewnętrznego. Zwróć uwagę na:
    • jakość taśm – sprawdź, czy nie są poprzerywane lub poprzecinane,
    • stan pudełka – sprawdź, czy nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione, zamoczone.
  2. Jeśli wygląd zewnętrzny opakowania wzbudza Twoje zastrzeżenia, zdecydowanie odmów przyjęcia przesyłki. Masz do tego pełne prawo. Jeśli jednak wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku, gdy wybrałeś płatność za pobraniem, przekaż kurierowi należną kwotę.

  3. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera. W jego obecności otwórz pudełko i sprawdź, czy przesyłka jest kompletna, a produkty nie są uszkodzone. Gdyby kurier nie chciał poczekać, powiedz, że w razie czego i tak będzie musiał wrócić, żeby sporządzić protokół. To powinno przekonać go do pozostania.

  4. Jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia, sporządź w obecności kuriera protokół szkody. Zadbaj o wypełnienie wszystkich pól formularza. Pamiętaj również, aby zachować kopię protokołu. To bardzo ważne!

  5. O każdym zastrzeżeniu powiadom obsługę sklepu w ciągu 24 godzin od otrzymania paczki. W mailu nie zapomnij podać numeru zamówienia – ułatwi nam to identyfikację. Opisz również dokładnie, co się stało. Jeżeli zapłaciłeś już za towar, napisz, czy oczekujesz wymiany towaru, czy wolisz zwrot pieniędzy. Wyślij reklamację na adres bok@gildia.pl. Najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych poinformujemy Cię o dalszych krokach.

PAMIĘTAJ! Tylko postępowanie zgodne z powyższymi zasadami pozwoli na szybkie i satysfakcjonujące rozpatrzenie reklamacji.

Księgarnia Gildia.pl istnieje od 23 czerwca 2006 roku. Do 2016 roku pod adresem Sklep.gildia.pl, obecnie - Gildia.pl. Jesteśmy największą w Polsce internetową księgarnią specjalizującą się w komiksach.

Na naszych wirtualnych półkach sklepowych znajdziesz pełną ofertę komiksową i książkową oraz obszerną ofertę gier planszowych.

Domeną naszego sklepu są niskie ceny (rabaty w wysokości nawet 30% na nowości komiksowe, mangowe i wiele tytułów książkowych!), dlatego zapewniamy, że nie będziesz z westchnieniem spoglądać na zawartość swojego portfela. Profesjonalne podejście do klienta, przystępne ceny oraz intuicyjny w obsłudze mechanizm sklepowy sprawią, że będziesz regularnie powracać na nasze strony.

Jeśli jeszcze nie posiadasz u nas swojego konta – nie czekaj, zarejestruj się i wyrusz na zakupy w innym wymiarze!

Masz jeszcze jakieś wątpliwości lub pytania? Skontaktuj się z nami pod adresem bok@gildia.pl.

Dział Pomocy również jest przydatny – z niego dowiesz się między innymi o kosztach wysyłki i terminach realizacji zamówień.

Wydawnictwo Komiksowe

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą tutaj.

Jesteś wydawcą?

Chcesz sprzedawać swoje produkty w naszym sklepie? Skontaktuj się z nami pod adresem bok@gildia.pl i dowiedz się więcej na temat współpracy.

Hurtownia komiksu

Chcesz kupować hurtowo? Oferujemy atrakcyjne ceny na tytuły książkowe i komiksowe. Dzięki Gildia.pl mogą Państwo kupić komiksy bez potrzeby kontaktowania się z wieloma wydawcami i martwienia się o minimum logistyczne.

Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. 133 z dnia 29 października 1997 r. poz. 833.) sklep Gildia.pl (zwany dalej Sklepem) i jego witryna chroni dane osobowe Klientów uzyskane w trakcie działalności.

Rejestrując się w Sklepie, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Zgodnie z art. 24 ust.1 pkt 4 ustawy o ochronie danych osobowych podanie danych jest dobrowolne i każdemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania. Sklep zastrzega sobie prawo do ujawniania zbiorczych zestawień statystycznych niezawierających danych osobowych, na podstawie których można jednoznacznie zidentyfikować danego Klienta.

Niniejszy dokument określa zasady oraz sposób gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania informacji o Klientach.

Sklep jest dostępny pod adresem internetowym http://gildia.pl i w swoich bazach posiada dane pochodzące z:

  1. Witryny internetowej Gildia.pl – każdy Klient, który dokonuje zakupów w Sklepie, ma możliwość bezpłatnego założenia własnego konta. Posiadanie własnego konta umożliwia pominięcie procedury wypisywania danych osobowych Klienta przy dokonywaniu kolejnych zakupów. Istnieje możliwość skasowania konta na życzenie użytkownika, a także zmiany danych lub ich modyfikacji.
  2. Logów serwera – informacje dotyczące wykorzystania serwisu przez Klientów oraz ich adresów IP są zbierane na podstawie analizy logów dostępowych. Informacje te wykorzystywane są zarówno w celach technicznych, związanych z administrowaniem serwisu www, jak również w celach statystycznych. Informacje pochodzące z logów serwera mają charakter anonimowy i nie pozwalają na identyfikację użytkownika.
  3. Plików cookies – są to informacje, które serwer zapisuje na dysku komputera Klienta, dzięki czemu może on być „rozpoznany” przy ponownej wizycie. Pozwalają one Sklepowi na dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i zainteresowań Klienta. Istnieje możliwość wyłączenia cookies w ustawieniach przeglądarki – utrudnia to korzystanie ze Sklepu, lecz nie uniemożliwia go. Informacje pochodzące z cookies mają charakter anonimowy i nie pozwalają na identyfikację użytkownika.

Sklep zobowiązuje się do nieprzekazywania, niesprzedawania i nieużyczania zgromadzonych danych osobowych Klientów innym osobom lub instytucjom. Dane osobowe Klientów (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail) traktowane są jako informacje w najwyższym stopniu poufne. Nie mają do nich dostępu osoby trzecie. Służą one tylko i wyłącznie do komunikacji między Klientem a Sklepem.

Warto pamiętać:

  1. Po każdorazowym odejściu od komputera lub opuszczeniu witryny Sklepu kliknij na link „wyloguj” znajdujący się na samej górze, obok koszyka.
  2. Nie udostępniaj nikomu loginu i hasła do konta!
  3. Pracownicy Sklepu nigdy nie zwracają się do Klientów z prośbą o udostępnianie hasła dostępowego do konta.

Ostatnia aktualizacja: 09.03.2017

Spis treści:

I. Ogólne warunki

  1. Księgarnia internetowa gildia.pl, działająca pod adresem gildia.pl (dalej zwana Księgarnią) jest prowadzona przez Prószyński Media Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Rzymowskiego 28, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000128404, kapitał zakładowy 722.000,00 zł, NIP: 521-32-07-472, Regon: 015213951.
  2. Pod pojęciem towaru rozumie się książki, czasopisma oraz gry planszowe dostępne w Księgarni, prezentowane na stronie internetowej gildia.pl.
  3. Towary prezentowane w Księgarni nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Treści prezentowane w Księgarni stanowią zaproszenie do składania ofert przez Kupującego.
  4. Pod pojęciem „Duże Litery” rozumie się usługę drukowania towaru w postaci książki, w kolorowej, miękkiej oprawie, w formacie 16 x 23,5 cm, w rozmiarze czcionki 14 pt., na indywidualne zamówienie.
  5. Do korzystania z Księgarni niezbędne są: komputer z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu: Firefox, Chrome, Internet Explorer lub Opera w wersji nie starszej niż z 2010 r., a także posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).

II. Zasady składania zamówień

  1. Kupujący może składać zamówienia 24 godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej Księgarni.
  2. Kupujący wybiera towar i składa zamówienie za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej gildia.pl. Po przesłaniu zamówienia Kupujący otrzymuje e-mailem potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez Księgarnię.
  3. Jeżeli towar nie jest dostępny (wyczerpany nakład) Księgarnia poinformuje o tym Kupującego. Księgarnia ma w takim przypadku prawo do odstąpienia od umowy, a jeżeli Kupujący zapłacił za towar, Księgarnia dokona zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni na konto wskazane przez Kupującego.
  4. W przypadku czasowej niedostępności towaru Księgarnia może zaproponować zakup innego lub wysyłkę zamówionego towaru w późniejszym terminie, o ile Kupujący wyrazi na to zgodę. Brak zgody Kupującego powoduje prawo Księgarni do odstąpienia od umowy i obowiązek zwrotu otrzymanych pieniędzy, w terminie 14 dni, na konto wskazane przez Kupującego.

III. Cena towaru

  1. Cena podana przy towarze jest wyrażona w polskich złotych oraz zawiera podatek VAT.
  2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Kupującego.
  3. Cena nie obejmuje opłaty za dostawę. Koszt dostawy zostanie doliczony do wartości zakupionego towaru w momencie wyboru rodzaju dostawy przez Kupującego.
  4. Informacje dotyczące dostępnych rodzajów dostawy oraz kosztów wysyłki można znaleźć na stronie Księgarni w zakładce Dostawa.
  5. Księgarnia zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, wprowadzania nowych towarów. Uprawnienie do zmiany ceny nie ma wpływu na cenę towaru objętego zamówieniem złożonym przed dokonaniem zmiany.

IV. Formy płatności

  1. Księgarnia oferuje następujące formy płatności:

    a. za pobraniem – Kupujący płaci za przesyłkę przy odbiorze kurierowi/ listonoszowi/ w kiosku Ruchu (w zależności od wyboru formy dostawy),

    b. przelewem na rachunek bankowy nr 11 1140 1977 0000 2542 6100 1012 – bezpośrednio lub za pośrednictwem systemu PayU,

    c. kartą kredytową za pośrednictwem systemu PayU,

    d. gotówką przy odbiorze osobistym.

  2. Więcej informacji dotyczących płatności można znaleźć na stronie Księgarni w zakładce Płatność.

V. Realizacja zamówienia

  1. Warunkiem realizacji zamówienia jest dostępność określonego w zamówieniu towaru oraz potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez Księgarnię wysłane w formie wiadomości e-mailowej. Księgarnia realizuje wysyłkę zamówień za pośrednictwem Poczty Polskiej, paczkomatów InPost, usługi Paczka w Ruchu, kuriera lub poprzez odbiór osobisty pod adresem: 02-697 Warszawa, ul. Rzymowskiego 28.
  2. Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje:

    a. w przypadku płatności przelewem lub kartą kredytową – z chwilą zaksięgowania pieniędzy na rachunku bankowym Księgarni,

    b. w przypadku płatności za pobraniem lub płatności gotówką – z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Księgarnię.

  3. Wysyłka zamówienia następuje w terminie określonym przy każdym towarze. Termin ten obejmuje czas, który upływa od przyjęcia zamówienia do zlecenia przez Księgarnię wysyłki towaru w formie wybranej przez Kupującego. Towary o różnym czasie realizacji są wysyłane po skompletowaniu całości zamówienia, tzn. po upływie najdłuższego czasu z podanych.
  4. Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od dostępności produktu w sklepie. Przewidywany termin realizacji zamówienia jest wysyłany w formie elektronicznej wraz z potwierdzeniem przyjęcia zmówienia.
  5. Zamówienie jest wysyłane tego samego dnia bądź następnego po upływie czasu niezbędnego do sprowadzenia produktu do magazynu sklepu.
  6. Księgarnia zastrzega sobie prawo do zmiany, w razie zaistnienia wyjątkowych okoliczności, czasu realizacji zamówienia. O zmianie klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną.
  7. Zamówienie może zostać zmienione przez Kupującego do momentu przekazania do wysyłki poprzez wiadomość e-mail wysłaną na adres: bok@gildia.pl.
  8. Zamówienie może zostać anulowane przez Kupującego, jeżeli nie zostało przekazane do wysyłki, poprzez wiadomość e-mail wysłaną na adres: bok@gildia.pl lub telefonicznie pod numerem: 22 278 17 61.
  9. W przypadku wyboru płatności przelewem i nieopłacenia przesyłki w terminie 2 miesięcy od daty złożenia zamówienia Księgarni przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. W takim przypadku zamówienie zostaje anulowane.
  10. W przypadku odbioru osobistego zamówiony towar będzie oczekiwał na odbiór przez okres 30 dni od dnia poinformowania Kupującego o możliwości jego odbioru. Po tym terminie Księgarnia jest uprawniona do odstąpienia od umowy, a dodatkowo – w przypadku uiszczenia zapłaty za zamówienie – Księgarnia niezwłocznie zwróci Kupującemu należność na rachunek bankowy, z którego Kupujący dokonał zapłaty za zamówiony towar.
  11. Księgarnia realizuje wysyłki poza granicę Polski. Koszt zamówienia zostaje powiększony o opłatę dostawcy, która uzależniona jest od stawek tego rodzaju usług w kraju docelowym.
  12. Księgarnia nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Kupującego.
  13. Księgarnia wystawia za zakupiony towar fakturę VAT, która jest dołączana do przesyłki z towarem. Dokonując zakupu w Księgarni, Kupujący wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.

VI. Prawo odstąpienia od umowy/Reklamacje

  1. Kupujący ma prawo odstąpienia od umowy (tj. zwrotu towaru) w terminie 14 dni od daty odebrania towaru bez podania przyczyny. Zwrot towaru jest możliwy pod warunkiem, że towar jest niezniszczony, nie był używany, a w przypadku nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych, dodatkowo, gdy znajduje się w oryginalnym opakowaniu. Uprawnienie powyższe przysługuje Kupującemu będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22(1) kodeksu cywilnego.
  2. Księgarnia jest obowiązana do dostarczenia rzeczy wolnych od wad fizycznych. W przypadku niezgodności towaru z umową (posiadającego wady fizyczne), Kupującemu przysługuje prawo do reklamacji towaru w ciągu 2 lat od daty wydania rzeczy bezpośrednio Kupującemu.
  3. Zwracany lub reklamowany towar należy przesłać na adres: Prószyński Media Sp. z o.o. – GILDIA, skr. poczt. 111, 05-800 Pruszków, wraz z dopiskiem „Zwrot” lub „Reklamacja”.
  4. Odstępując od umowy (tj. zwracając towar) należy dołączyć do niego oświadczenie o odstąpieniu. Formularz oświadczenia dostępny jest dostępny na stronie gildia.pl pod adresem gildia/pdf/zwrot.pdf. Oświadczenie o odstąpieniu może być złożone również na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do ustawy z dnia 24 czerwca 2014 r. „O prawach konsumenta”, dostępnym pod adresem: http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20140000827. Razem z towarem należy zwrócić otrzymany dowód zakupu.
  5. Reklamując towar, należy do przesyłki dołączyć pismo wskazujące przyczynę reklamacji oraz żądanie usunięcia wady lub wymiany na rzecz wolną od wad lub obniżenia ceny lub odstąpienie od umowy, a także otrzymany dowód zakupu. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  6. Uprawnienia do żądania obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy nie przysługują Kupującemu, jeżeli Księgarnia niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Księgarnię albo Księgarnia nie uczyniła zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
  7. W razie odstąpienia przez Kupującego od umowy, Księgarnia dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami, w szczególności na zwrot na wskazany przez niego w formularzu zwrotu numer rachunku bankowego.
  8. W przypadku odstąpienia od umowy pieniądze zostaną odesłane niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia przez Kupującego oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy.
  9. Zarówno w przypadku zwrotów, jak i reklamacji Księgarnia gwarantuje zwrot ceny towaru, kosztów dostawy oraz kosztów odesłania. Księgarnia nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
  10. W przypadku uznania reklamacji Księgarnia w zależności od żądania Kupującego naprawi lub wymieni towar na nowy, a jeśli powyższe okaże się niemożliwe (towar niedostępny, wyczerpany nakład), zwróci należność za towar podlegający reklamacji lub zaproponuje inne towary spośród dostępnych w Księgarni; bądź też w przypadku żądania obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy zwróci uiszczoną przez Kupującego należność w całości lub w części. W przypadku uznania reklamacji, Księgarnia zwróci poniesione przez Kupującego koszty odesłania reklamowanego towaru.
  11. Księgarnia rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji Księgarnia przekaże Kupującemu na trwałym nośniku oświadczenie o zgodzie lub braku zgody na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. W przypadku wyrażenia zgody Księgarnia wraz z oświadczeniem przekaże informację o podmiocie uprawnionym do rozwiązywania sporów właściwym dla Księgarni.
  12. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

VII. Ochrona danych osobowych

  1. Dokonując zakupu w Księgarni Kupujący wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Księgarni oraz na ich przetwarzanie w celu realizacji zamówienia. Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, jednak brak zgody może uniemożliwić realizację zamówienia przez Księgarnię.
  2. Administratorem danych osobowych jest Prószyński Media Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-697) przy ul. Rzymowskiego 28.
  3. Dane osobowe podlegają ochronie stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Każdy Kupujący ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania.

VIII. Przedsprzedaż

  1. Pod pojęciem „przedsprzedaży” należy rozumieć prezentowanie przez Księgarnię treści stanowiące zaproszenie do składania ofert przez Kupującego i odnoszące się do towarów, które nie zostały jeszcze wyprodukowane.
  2. Termin realizacji zamówień obejmujących towary zamawiane w ramach przedsprzedaży określony jest przy każdym towarze i może przekraczać 30 dni.
  3. Jeżeli zamówiony w ramach przedsprzedaży towar okaże się niedostępny (np. wydawca lub producent odstąpi od zamiaru wydania/produkcji) Księgarni przysługuje prawo do odstąpienia od umowy wraz z obowiązkiem zwrotu uiszczonej przez Kupującego należności za towar.

IX. Postanowienia końcowe

  1. Księgarnia dokłada należytej staranności, aby treść prezentowanych towarów jak najdokładniej odpowiadała rzeczywistości. Z uwagi na możliwość wystąpienia błędów podczas dokonywanej aktualizacji strony internetowej ewentualne rozbieżności zostaną skorygowane przy realizacji zamówienia.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz innych ustaw. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 9 marca 2017 r.
  3. Księgarnia zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie gildia.pl. W przypadku zamówień zawartych na podstawie wcześniejszych wersji Regulaminu, wiążące są zapisy obowiązujące w dniu złożenia zamówienia.
Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2017 Gildia Internet Services sp. z o. o and 2017 Prószyński Media Sp z o.o.