Przesyłki na terenie Polski

Kurier*

W Gildia.pl możesz wybrać spośród poniższych firm kurierskich.

FirmaCena wysyłkiCzas dostawy
13,99 zł1 dzień roboczy
12,99 zł1-2 dni robocze

Możliwe metody płatności: przelew internetowy, przelew tradycyjny, karta kredytowa, pobranie (za płatność za pobraniem doliczamy5 zł)

InPost Paczkomaty 24/7*

FirmaCena wysyłkiCzas dostawy
12,99 złNastępny dzień roboczy

Możliwe metody płatności: przelew internetowy, przelew tradycyjny, karta kredytowa, pobranie(za płatność za pobraniem doliczamy 5 zł)

ORLEN paczka*

FirmaCena wysyłkiCzas dostawy
8,99 zł2 dni robocze

Możliwe metody płatności: przelew internetowy, przelew tradycyjny, karta kredytowa, pobranie(za płatność za pobraniem doliczamy 5 zł)

Odbiór osobisty*

Jeśli nie chcesz płacić za wysyłkę, a jesteś z Warszawy lub okolic, odbierz swoje zamówienie w naszej księgarnina ul. Rzymowskiego 28, od poniedziałku do piątku w godzinach 10:30 - 18:00.Cena

GRATIS

Czas dostawy do punktu odbioru osobistego

ok 12h od czasu skompletowania przesyłki

Zobacz nas na mapie

Przesyłki zagraniczne

Paczka Pocztowa*

Koszt przesyłki zależy od jej wagi i kraju, do którego jest wysyłana. Wybierz tytuły, które Cię interesują i sprawdź w koszyku koszt przesyłki. Czas dostawy wynosi od kilku dni w Unii Europejskiej do nawet 3 miesięcy w przypadku wysyłki za ocean. Lista krajów, do których wysyłamy paczki dostępna jest w koszyku.

Kurier*

Koszt przesyłki zależy od jej wagi i kraju, do którego jest wysyłana. Podobnie jak w przypadku Poczty Polskiej cenę przesyłki dla swojego zamówienia znajdziesz w koszyku po wybraniu docelowego kraju. Termin realizacji zamówienia wynosi od 2-3 dni w przypadku większości krajów UE do maksymalnie 1-2 tygodni w przypadku przesyłek wysyłanych poza UE. Lista krajów, do których wysyłamy paczki dostępna jest w koszyku.

*UWAGA!

Do wszystkich przesyłek płatnych przy odbiorze, czyli za pobraniem, doliczamy 5 zł (poza płatnością przy odbiorze osobistym).
Płatność przy odbiorze nie jest możliwa w przypadku listu poleconego i przesyłek zagranicznych.
Jeśli zamówienie zawiera pozycje z przedsprzedaży, czas dostawy liczy się od momentu, gdy wszystkie pozycje z zamówienia będą dostępne.

Smoka stworzył

ROBERT SIENICKI (ur. 1987) – twórca komiksów, ilustrator, scenarzysta i wydawca. Autor powstającego od 2006 webkomiksu „TheMovie”, redaktor magazynu „Kolektyw” i antologii „Profanum”. W wolnych chwilach nagrywa podcast Schwing i współpracuje z wrocławskim wydawnictwem Bazgrolle. Scenarzysta nagrodzonej na łódzkim Międzynarodowym Festiwalu Komiksu powieści graficznej „Scientia Occulta”. W 2015 roku wydał album „Sklepik z Robotami” napisany przez Jakuba Dębskiego, a obecnie rysuje biograficzny webkomiks o autorze autobiograficznego webkomiksu.

Pełną listę tytułów dostępnych w sklepie znajdziecie tutaj.

Pytania dotyczące konta w sklepie:

W takim przypadku należy sprawdzić, czy podczas rejestracji został podany prawidłowy adres e-mail. Zdarza się, że prawidłowy adres to xxx@o2.pl, a zamiast literki “o” została wpisana cyfra “0”. Zdarzają się również literówki w adresach.

Pytania dotyczące produktu:

Niestety nie ma takiej możliwości. Status książki oznacza, że pozycja jest niedostępna nie tylko w naszym sklepie, ale przede wszystkim w hurtowniach. Nie oznacza to jednak, że ten stan rzeczy nie może ulec zmianie. Jeśli klikniesz na link na stronie produktu “Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny” - otrzymasz wiadomość, gdy status się zmieni. Zdarza się bowiem, że niedostępne tytuły wracają do hurtu z księgarni stacjonarnych.
Staramy się, aby opisy produktów dostępnych w naszym sklepie były wyczerpujące. Większość danych otrzymujemy od dostawców oraz wydawców i sprawdzamy je pod kątem poprawności. Niestety może się zdarzyć, że opis nie będzie wyczerpujący. Niestety, pomimo dołożenia wszelkich starań, nie zawsze mamy wpływ na zawartość merytoryczną opisów. Dlatego prosimy nie dzwonić i nie pisać maili z zapytaniem o więcej informacji. Nasi pracownicy opierają się wyłącznie na opisach zawartych na stronie sklepu i nie mają możliwości podania większej ilości informacji.

Pytania dotyczące zamówień:

Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej. Jesteśmy sklepem internetowym i cała transakcja odbywa się przez stronę www.
Dostępność danego produktu oznacza, że w podanym terminie sprowadzamy towar od dostawcy / wydawcy i wysyłamy go do Klienta. W tym przykładzie termin 1-2 oznacza, że na drugi dzień od złożenia zamówienia sklep zobowiązuje się sprowadzić i produkt i wysłać go. W termin dostępności towaru nie jest wliczany czas potrzebny poczcie / kurierowi na dostarczenie paczki do Klienta. Należy również pamiętać, że zamówienie na produkty z różnym czasem realizacji zostanie wysłane w terminie najdłuższym z podanych.
Do każdego zamówienia, bez wyjątku, wystawiamy faktury VAT.
Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze opłacone, to można anulować je z poziomu konta. Należy wejść w historię zamówień i wybrać zamówienie, które chce się anulować. Jeśli zamówienie jest już w trakcie realizacji, to należy wysłać prośbę o anulowanie zamówienia e-mailem pod adres bok@gildia.pl . Można również zamówienie anulować telefonicznie.
Zamówienie można modyfikować do momentu spakowania paczki. Zmiany w zamówieniu należy zgłaszać wyłącznie drogą e-mailową.
Księgarnia internetowa nie posiada na stanie magazynowym wszystkich produktów - są one sprowadzane z hurtowni i to one dostarczają nam informację o dostępności produktu. A z hurtowni korzystają wszystkie księgarnie - zarówno internetowe, jak i stacjonarne. Może się więc zdarzyć, że podczas składania zamówienia przez Klienta towar był dostępny, lecz gdy my złożyliśmy zamówienie na jego dostawę, już go nie było. Bazy danych aktualizowane są kilka razy dziennie, jednak nie można uniknąć zmiany statusu pomiędzy aktualizacjami.
Traktujemy naszych Klientów detalicznych na równi i nie stosujemy dodatkowych rabatów. Obowiązują ceny podane w sklepie.
Może być kilka przyczyn anulowania zamówienia przez obsługę sklepu. Najczęstsze, to przekroczenie terminu zapłaty za zamówienie opłacane tradycyjnym przelewem, który wynosi dwa miesiące. Jeśli zamówienie nie zostanie opłacone w terminie dwóch miesięcy – jest wówczas automatycznie anulowane. Inną możliwością jest tzw. próba trzech powiadomień. Jeśli wystąpiły jakiekolwiek problemy z zamówieniem, wysyłane są trzy powiadomienia o zaistniałej sytuacji. Jeśli Klient nie odpowie na żadne z nich, obsługa sklepu decyduje, co dalej dzieje się z zamówieniem. Jeśli była tylko jedna pozycja w zamówieniu i np. jest ona niedostępna – zamówienie zostaje anulowane, a środki przelane na konto, z którego przyszły. Podobna sytuacja ma miejsce w przypadku zamówienia z pobraniem. W tym przypadku, jeśli nie ma wszystkich dostępnych pozycji z zamówienia, to jest ono automatycznie anulowane. W razie wątpliwości należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.
Niestety nie dokonujemy zamian. W takim przypadku proponujemy skorzystać z opcji zwrotu towaru i złożyć nowe zamówienie.
Każdy, kto dokonał zakupów w naszym Sklepie, ma prawo do zwrotu towaru zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem. Aby zwrócić produkt należy skontaktować się z nami pod adresem bok@gildia.pl lub telefonicznie.

Nie mogę wybrać Paczkomatu i/lub lokalizacji Orlen Paczka:

  1. Jeśli masz problem z widocznością mapki i wyborem Paczkomatu i/ lub lokalizacji Orlen Paczka - wyłącz program adblock i zrestartuj przeglądarkę.
  2. Jeśli to nie pomaga - sprawdź czy działa u Ciebie flash (zobacz, czy widzisz reklamy na głównej stronie)
  3. Jeśli to nie pomaga - zadzwoń do nas.

Pytania dotyczące kosztów wysyłki:

Nie ma takiej dopłaty, gdyż paczki i listy na terenie Polski, wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej, zawsze mają status priorytetowy.
Pełna tabela cen wysyłki znajduje się w zakładce Dostawa . Przy każdym produkcie podane są również ceny wysyłki dla poszczególnych dostawców. Taka informacja pojawia się również w koszyku, dzięki czemu Klient wie, ile zapłaci za całe zamówienie.

Pytania dotyczące odbioru i wysyłki:

Tak. Jest to możliwe w naszej siedzibie, w księgarni Prószyński Media przy ulicy Rzymowskiego 28 w Warszawie, od poniedziałku do piątku w godz. 10:30-18:00.
Jest taka możliwość.
Pracujemy w dni robocze w godz. 9:00-17:00. W tych godzinach odbieramy telefony i odpowiadamy na maile. Zamówiony towar można odebrać osobiście w księgarni Prószyński Media przy ulicy Rzymowskiego 28 w Warszawie, od poniedziałku do piątku w godz. 10:30-18:00.
Tak, przygotowaliśmy specjalną ofertę na wysyłkę na terenie (prawie) całego świata. Dokładny cennik oraz formy wysyłki znajdują się tutaj .
W Gildia.pl masz szeroki wachlarz możliwości - możesz wybrać kuriera lub pocztę, odebrać paczkę w wybranej lokalizacji Orlen Paczka, Paczkomacie InPost albo osobiście w Warszawie. Więcej informacji na ten temat znajduje się w zakładkach Metody wysyłki i Dostawa . Warto też zwrócić uwagę, że nie we wszystkich formach wysyłki można wybrać opcję pobrania.
Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 7 dni roboczych od dnia nadania, prosimy o kontakt z odpowiednim dla adresata urzędem pocztowym, w celu sprawdzenia, czy zamówienie nie czeka tam na odbiór. Często zdarza się bowiem, iż awizo pozostawione przez listonosza ginie, lub doręczyciel nie ma możliwości jego pozostawienia (np. z powodu domofonu na klatce schodowej). Wtedy odbiorca nie zostaje poinformowany o nadejściu przesyłki.

Jeśli jednak okaże się, że paczka nie dotrze pod wskazany w zamówieniu adres w terminie 14 dni od daty wysłania, to prosimy o kontakt w tej sprawie z obsługą naszego sklepu. Przystąpimy wówczas do procesu reklamacji. Dla przesyłek kurierskich w/w termin to 30 dni od daty nadania paczki.

Więcej o procedurze reklamacji można przeczytać w naszym Regulaminie .

Pytania dotyczące płatności:

Nasz sklep oferuje szereg możliwych metod zapłacenia za zamówione produkty. Klient ma do wyboru szybki przelew internetowy, płatność BLIK-iem lub kartą kredytową obsługiwane przez zewnętrznego operatora systemu płatności, tradycyjny przelew bankowy oraz możliwość zapłaty za zamówienie przy odbiorze.
Jeśli pojawił się komunikat: „Wystąpił błąd podczas realizacji płatności. Proszę o kontakt z nami.”, to prawdopodobnie wystąpił błąd po stronie serwera i płatność nie została zrealizowana. W takim przypadku zamówienie nie będzie realizowane. Prosimy wówczas o ponowne złożenie zamówienia, jeśli chcą Państwo jeszcze raz spróbować zapłacić za pośrednictwem zewnętrznego operatora systemu płatności. Można również opłacić wcześniej złożone zamówienie tradycyjnym przelewem na konto:

Prószyński Media Sp. z o.o.

mBank S.A. 11 1140 1977 0000 2542 6100 1012

W tytule przelewu prosimy o wpisanie numeru zamówienia. To bardzo ważne, gdyż ułatwi to identyfikację wpłaty.

W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z transakcją prosimy o kontakt.
Być może wpłata nie została poprawnie zidentyfikowana. Tak dzieje się najczęściej w przypadku przelewów, gdy Klient nie poda numeru zamówienia. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Można skontaktować się z nami telefonicznie lub wysłać do nas wiadomość e-mailową.

Pytania dotyczące reklamacji:

Każdy, kto dokonał zakupów w naszym Sklepie, ma prawo do reklamacji wadliwego towaru zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem. Aby zgłosić reklamację należy skontaktować się z nami pod adresem bok@gildia.pl lub telefonicznie.

Pytania dotyczące obsługi firm:

Istnieje taka możliwość. Prosimy o zarejestrowanie się w naszym sklepie i kontakt pod adresem bok@gildia.pl .

Bezpłatna dostawa

Powyżej 299 zł wysyłka w Polsce gratis!

UWAGA! Do paczek płatnych przy odbiorze doliczamy koszt pobrania w wysokości 5 zł. Nie dotyczy odbioru osobistego.

W Gildia.pl masz szeroki wachlarz możliwości - możesz wybrać kuriera, pocztę, usługę Orlen Paczka, paczkomat albo odebrać paczkę osobiście w Warszawie. Sprawdź, jakie opcje wysyłki są u nas dostępne i ile kosztują. Wybierz najwygodniejszą dla siebie.

Przesyłki na terenie Polski

1) Przesyłka kurierska (cała Polska)

Jest to najpewniejszy i najszybszy sposób na otrzymanie zamówionych w naszym sklepie produktów. Gdy wybierzesz tę opcję przesyłki, możesz spodziewać się kuriera już na drugi dzień od nadania przez nas paczki. Niestety, nie mamy wpływu na godziny, w których kurier dostarcza zamówienia. W celu ustalenia konkretnej godziny prosimy o kontaktowanie się z najbliższym oddziałem firmy kurierskiej w twoim mieście.

Przesyłki kurierskie nadawane są na dwa sposoby:

a) wysyłka po zapłacie za towar,

b) za pobraniem - płatność przy odbiorze przesyłki. Doliczony zostanie koszt pobrania w wysokości 5 zł.

3) Orlen Paczka

Orlen Paczka to usługa umożliwiająca odbiór paczki w jednym z ponad 5000 punktów odbioru. W ciągu 1 - 2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki, paczka znajdzie się w wybranym kiosku, automacie pocztowym lub stacji paliw Orlen , o czym Klient zostanie poinformowany SMS-em. Przesyłka czeka na odbiór w punkcie 3 dni roboczych. Jest możliwość przedłużenia terminu o 1 dzień za pośrednictwem aplikacji mobilnej, po tym terminie zostaje zwrócona do nadawcy. Do przesyłek płatnych przy odbiorze, czyli za pobraniem, doliczamy 5 zł, o czym zostaniesz dodatkowo poinformowany, wybierając metodę płatności. Do wysłania paczki konieczny jest numer telefonu na który można wysłać sms-a z kodem odbioru

4) Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost to sieć nowoczesnych urządzeń do samodzielnego odbierania i nadawania przesyłek 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. W ciągu 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki, paczka znajdzie się w wybranym Paczkomacie, o czym Klient zostanie poinformowany w wiadomości e-mail i SMS-em. Przesyłka czeka na odbiór w punkcie 48 godziny, po tym terminie zostaje zwrócona do nadawcy. Do wysłania paczki konieczny jest numer telefonu na który można wysłać sms-a z kodem odbioru

6) Odbiór osobisty (Warszawa)

Jeśli nie chcesz płacić za wysyłkę, odbierz swoje zamówienie w księgarni wydawnictwa Prószyński i S-ka. Przewidywany czas dostawy do punktu odbioru osobistego to ok. 12h od czasu skompletowania przesyłki. Po skompletowaniu zamówienia wyślemy Ci maila informującego o możliwości odebrania swojego zamówienia. Zamówienie będzie można odebrać w księgarni Prószyński Media przy ulicy Rzymowskiego 28 w Warszawie, od poniedziałku do piątku w godz. 10:30-18:00.

Przesyłki zagraniczne

1) Paczka pocztowa (Poczta Polska)

Twoje zamówienie zostanie wysłane ekonomiczną przesyłką pocztową. W przypadku przesyłek zagranicznych niedostępna jest opcja płatności za pobraniem. Wybierz tytuły, które Cię interesują i sprawdź w koszyku koszt przesyłki. Czas dostawy wynosi od kilku dni w Unii Europejskiej do nawet 3 miesięcy w przypadku wysyłki za ocean. Lista krajów, do których wysyłamy paczki dostępna jest w koszyku. Koszt przesyłki zależy od jej wagi i kraju, do którego jest wysyłana.

2) Przesyłka kurierska

Podobnie jak w przypadku Poczty Polskiej cenę przesyłki dla swojego zamówienia znajdziesz w koszyku po wybraniu docelowego kraju. Termin realizacji zamówienia wynosi od 2-3 dni w przypadku większości krajów UE do maksymalnie 1-2 tygodni w przypadku przesyłek wysyłanych poza UE. Koszt przesyłki zależy od jej wagi i kraju, do którego jest wysyłana. W przypadku przesyłek zagranicznych niedostępna jest opcja płatności za pobraniem.

Dokładny cennik oraz formy wysyłki poza granice Polski znajdują się tutaj.

Aktualna tabela opłat kurierskich i pocztowych znajduje się w zakładce Dostawa.

W naszym sklepie za zakupy możesz zapłacić w różny sposób. Każdy z nich jest bardzo prosty i zajmuje dosłownie kilka minut. Dla nas najważniejsza jest Twoja wygoda, dlatego też wybór metody płatności pozostawiamy Tobie.

Karta kredytowa lub płatności BLIK (zapłacisz za pośrednictwem systemu Przelewy24)

Nic nie stoi na przeszkodzie, abyś mógł zapłacić kartą kredytową. Wystarczy, że wybierzesz Przelewy24. Dzięki temu prostemu systemowi szybko dokonasz bezpiecznej transakcji. System Przelewy24 umożliwia również dokonywanie bezpiecznych przelewów online lub płatności BLIK-iem.

Przelew na konto bankowe (zapłacisz na poczcie, w banku lub za pośrednictwem systemu Przelewy24)

Jeżeli nie posiadasz karty kredytowej i/lub konta w banku, a nie chcesz płacić za zamówiony towar przy odbiorze, to ta opcja jest przeznaczona właśnie dla Ciebie. Możesz wpłacić równowartość zamówienia bezpośrednio na nasze konto za pomocą opcji przelewu. Możesz to zrobić na przykład w każdym urzędzie pocztowym lub w dowolnym banku. Pamiętaj, aby w tytule przelewu podać WYŁĄCZNIE NUMER ZAMÓWIENIA.

Nasze aktualne dane do przelewu oraz numer naszego konta

Prószyński Media Sp. z o.o., ul. Rzymowskiego 28, 02-697 Warszawa

mBank S.A.

11 1140 1977 0000 2542 6100 1012

Informacje dla wpłat zagranicznych:

SWIFT: BREX PL PW WA2 PL 11 1140 1977 0000 2542 6100 1012

adres banku: Senatorska 18, 00-950 Warszawa

UWAGA! Prosimy podać w tytule przelewu numer zamówienia. Ułatwi to identyfikację wpłaty.

Zapłata przy odbiorze paczki (zapłacisz kurierowi/ listonoszowi)

Jeśli nie posiadasz konta bankowego lub po prostu nie chcesz przedpłacać za zamówione produkty, możesz wybrać opcję tak zwanej zapłaty za pobraniem. Kwotę należną za zamówienie uiścisz przy odbiorze paczki.

Płatność przy odbiorze nie jest możliwa w przypadku wysyłki realizowanej za pośrednictwem listu poleconego i oraz w przypadku przesyłek zagranicznych.

Inne uwagi

UWAGA! Wszystkie ceny, które pojawiają się na stronach sklepu, są cenami brutto, a więc zawierają podatek VAT. Podawane są one zawsze w rodzimej walucie – polskich złotych (PLN). Ceny nie zawierają kosztów wysyłki.

Ceny towarów znajdujących się w naszej ofercie mogą ulegać zmianom. Obowiązuje ta cena, która była podana w momencie składania zamówienia.

Zwrot zakupionego towaru

Jeśli kupiłeś produkt w naszym sklepie i już po zakupie rozmyśliłeś się, nie przejmuj się. Nic straconego!

Możesz zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Oczywiście jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar jest niezniszczony, a w przypadku nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych dodatkowo, gdy znajduje się w oryginalnym opakowaniu.

Co zrobić, żeby zwrócić towar?

Jeśli chcesz zwrócić zakupiony przez siebie towar, odeślij go nam na poniższy adres:

Zwrot przez POCZTĘ:

Prószyński Media Sp. z o.o. - GILDIA skr. poczt. 111 05-800 Pruszków 1 wraz z dopiskiem „Zwrot”

(PROSZĘ ZWRÓCIĆ UWAGĘ ŻE KURIERZY NIE DOSTARCZAJĄ PRZESYŁEK DO SKRYTEK POCZTOWYCH)

Adres do zwrotu przez firmę KURIERSKĄ:

Prószyński Media Magazyn Książek - Gildia ul. Regulska 2a 05-816 Reguły

Do zwracanego towaru należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór formularza dostępny jest tutaj.

Gwarantujemy zwrot ceny towaru, kosztów dostawy oraz odesłania. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto, którego dane powinieneś podać w wypełnionym formularzu zwrotu. Jeżeli dokonałeś płatności gotówką, konieczne będzie także podpisanie zgody (znajdującej się w treści formularza) na zwrot pieniędzy na konto bankowe.

Reklamacja zakupionego towaru

Jeżeli po otrzymaniu towaru znajdziesz w nim wady techniczne lub uszkodzenia, możesz reklamować towar. W tym celu powinieneś odesłać go na adres:

Zwrot przez POCZTĘ:

Prószyński Media Sp. z o.o. - GILDIA skr. poczt. 111 05-800 Pruszków 1 wraz z dopiskiem „Zwrot”

(PROSZĘ ZWRÓCIĆ UWAGĘ ŻE KURIERZY NIE DOSTARCZAJĄ PRZESYŁEK DO SKRYTEK POCZTOWYCH)

Adres do zwrotu przez firmę KURIERSKĄ:

Prószyński Media Magazyn Książek - Gildia ul. Regulska 2a 05-816 Reguły

wraz z dopiskiem „Reklamacja” (proszę zwrócić uwagę że kurierzy zazwyczaj nie dostarczają przesyłek do skrzynek pocztowych) Reklamację możesz złożyć za pośrednictwem poczty e-mail lub pisemnie, wraz ze wskazaniem numeru zamówienia lub numeru faktury, przyczyn reklamacji oraz żądaniem usunięcia wady, wymiany na rzecz wolną od wad, obniżenia ceny lub oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Uprawnienia do żądania obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy nie przysługują, jeżeli możliwa jest niezwłoczna i niepociągająca nadmiernych niedogodności wymiana rzeczy wadliwej na wolną od wad albo usunięcie wady. Nie można odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

Reklamację rozpatrujemy najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od jej wpłynięcia. Zwrot towaru/pieniędzy zapewniamy w ciągu 14 dni roboczych od momentu pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji

W przypadku uznania reklamacji naprawimy lub wymienimy towar na nowy, a jeśli powyższe okaże się niemożliwe (towar niedostępny, wyczerpany nakład), zwrócimy należność za towar podlegający reklamacji lub zaproponujemy inne spośród dostępnych w sklepie towary. W przypadku żądania obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy zwrócimy uiszczoną przez Ciebie należność w całości lub w części. W przypadku uznania reklamacji zwrócimy koszty odesłania reklamowanego towaru.

UWAGA! Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Reklamacja zagubionej przesyłki pocztowej

Zgodnie z regulaminem pocztowym, za paczkę zaginioną uważa się taką, która nie dotarła do Klienta w terminie 14 dni od daty nadania. Masz prawo zgłosić reklamację na taką paczkę w formie pisemnej lub telefonicznej. Zgłoszenie to zostanie przekazane placówce pocztowej obsługującej nasz Sklep.

UWAGA! Poczta Polska ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji od daty jej zgłoszenia. Jeśli Poczta Polska nie zdąży odpowiedzieć na reklamację w wyznaczonym terminie, termin ten może zostać przedłużony o kolejne dni. Nie może jednak on być dłuższy niż 30 dni od daty zgłoszenia reklamacji.

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez Pocztę Polską podejmiemy wszelkie środki związane z ponownym dostarczeniem do Ciebie wszystkich pozycji z zamówienia. Jeśli nie będzie to możliwe - skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia warunków częściowej realizacji zamówienia i / lub zwrotu pieniędzy.

Nasi Klienci często zadają nam pytanie – jak pakujemy paczki? Czy zamówione produkty dotrą do nich w dobrym stanie? Czy nic się w drodze nie pognie? Spieszymy z odpowiedzią!

Staramy się pakować wszystkie produkty tak, aby dotarły do adresata w nienaruszonym stanie. Żadna uwaga naszych Klientów nie zostaje zignorowana – wszystkie bierzemy sobie do serca i ciągle udoskonalamy nasze procedury pakowania.

Jeśli w zamówieniu znajduje się więcej produktów (np. grube książki, komiksy), to wkładamy je do większych kartonów i wypełniamy papierem lub folią, tak aby zapakowane produkty nie miały zbyt dużo wolnej przestrzeni:) Mniejsze zamówienia są pakowane w specjalne kartonowe owijki.

Tak zapakowane produkty nie zniszczą się w transporcie.

Zapoznaj się z poniższą instrukcją, a unikniesz nieprzyjemnych sytuacji! Dowiesz się m.in., jak należy sprawdzić paczkę przed odebraniem od kuriera i co zrobić, jeśli paczka została odebrana, a zamówione produkty nie spełniają twoich oczekiwań.

  1. Zanim podpiszesz list przewozowy – sprawdź stan opakowania zewnętrznego. Zwróć uwagę na: - jakość taśm – sprawdź, czy nie są poprzerywane lub poprzecinane, - stan pudełka – sprawdź, czy nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione, zamoczone.

  2. Jeśli wygląd zewnętrzny opakowania wzbudza Twoje zastrzeżenia, zdecydowanie odmów przyjęcia przesyłki. Masz do tego pełne prawo. Jeśli jednak wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku, gdy wybrałeś płatność za pobraniem, przekaż kurierowi należną kwotę.

  3. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera. W jego obecności otwórz pudełko i sprawdź, czy przesyłka jest kompletna, a produkty nie są uszkodzone. Gdyby kurier nie chciał poczekać, powiedz, że w razie czego i tak będzie musiał wrócić, żeby sporządzić protokół. To powinno przekonać go do pozostania.

  4. Jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia, sporządź w obecności kuriera protokół szkody. Zadbaj o wypełnienie wszystkich pól formularza. Pamiętaj również, aby zachować kopię protokołu. To bardzo ważne!

  5. O każdym zastrzeżeniu powiadom obsługę sklepu w ciągu 24 godzin od otrzymania paczki. W mailu nie zapomnij podać numeru zamówienia – ułatwi nam to identyfikację. Opisz również dokładnie, co się stało. Jeżeli zapłaciłeś już za towar, napisz, czy oczekujesz wymiany towaru, czy wolisz zwrot pieniędzy. Wyślij reklamację na adres bok@gildia.pl. Najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych poinformujemy Cię o dalszych krokach.

PAMIĘTAJ! Tylko postępowanie zgodne z powyższymi zasadami pozwoli na szybkie i satysfakcjonujące rozpatrzenie reklamacji.

Księgarnia Gildia.pl istnieje od 23 czerwca 2006 roku. Do 2016 roku pod adresem Sklep.gildia.pl, obecnie - Gildia.pl. Jesteśmy największą w Polsce internetową księgarnią specjalizującą się w komiksach.

Na naszych wirtualnych półkach sklepowych znajdziesz pełną ofertę komiksową i książkową oraz obszerną ofertę gier planszowych.

Domeną naszego sklepu są niskie ceny (rabaty w wysokości nawet 30% na nowości komiksowe, mangowe i wiele tytułów książkowych!), dlatego zapewniamy, że nie będziesz z westchnieniem spoglądać na zawartość swojego portfela. Profesjonalne podejście do klienta, przystępne ceny oraz intuicyjny w obsłudze mechanizm sklepowy sprawią, że będziesz regularnie powracać na nasze strony.

Jeśli jeszcze nie posiadasz u nas swojego konta – nie czekaj, zarejestruj się i wyrusz na zakupy w innym wymiarze!

Masz jeszcze jakieś wątpliwości lub pytania? Skontaktuj się z nami pod adresem bok@gildia.pl.

Dział Pomocy również jest przydatny – z niego dowiesz się między innymi o kosztach wysyłki i terminach realizacji zamówień.

Jesteś wydawcą?

Chcesz sprzedawać swoje produkty w naszym sklepie? Skontaktuj się z nami pod adresem bok@gildia.pl i dowiedz się więcej na temat współpracy.

Poza danymi osobowymi, które sklep dostępny pod adresem internetowym https://www.gildia.pl pozyskuje od swoich klientów lub subskrybentów newslettera (zobacz zakładkę RODO), sklep zbiera również inne informacje niestanowiące danych osobowych, a pochodzące z:

  1. Logów serwera – informacje dotyczące wykorzystania serwisu przez Klientów oraz ich adresów IP są zbierane na podstawie analizy logów dostępowych. Informacje te wykorzystywane są zarówno w celach technicznych, związanych z administrowaniem serwisu www, jak również w celach statystycznych. Informacje pochodzące z logów serwera mają charakter anonimowy i nie pozwalają na identyfikację użytkownika.
  2. Plików cookies – są to informacje, które serwer zapisuje na dysku komputera Klienta, dzięki czemu może on być „rozpoznany” przy ponownej wizycie. Pozwalają one Sklepowi na dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i zainteresowań Klienta. Istnieje możliwość wyłączenia cookies w ustawieniach przeglądarki – utrudnia to korzystanie ze Sklepu, lecz nie uniemożliwia go. Informacje pochodzące z cookies mają charakter anonimowy i nie pozwalają na identyfikację użytkownika.

Polityka prywatności

Ostatnia aktualizacja: 04.02.2022

Poprzednia wersja regulaminu obowiązująca od 25.05.2018 do 03.02.2022 - pobierz pdf

Spis treści:

I. Ogólne warunki

  1. Księgarnia internetowa gildia.pl, działająca pod adresem gildia.pl (dalej zwana „Księgarnią”) jest prowadzona przez Prószyński Media Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Rzymowskiego 28, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000128404, kapitał zakładowy 760.000,00 zł, NIP: 521-32-07-472, Regon: 015213951.
  2. Pod pojęciem towaru rozumie się książki, audiobooki, czasopisma oraz gry planszowe dostępne w Księgarni, prezentowane na stronie internetowej gildia.pl.
  3. Informacje o towarach prezentowanych w Księgarni nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Treści prezentowane w Księgarni stanowią zaproszenie do składania ofert przez Kupującego.
  4. Do korzystania z Księgarni niezbędne są: komputer lub inne urządzenie o podobnych funkcjach (np. tablet, smartfon) z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu: Firefox, Chrome, Internet Explorer lub Opera w wersji nie starszej niż z 2010 r., a także posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).

II. Zasady składania zamówień

  1. Kupujący może składać zamówienia 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, za pośrednictwem strony internetowej Księgarni.
  2. Po założeniu indywidualnego profilu Kupujący wybiera towar i składa zamówienie za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej gildia.pl. Po przesłaniu zamówienia Kupujący otrzymuje e-mailem potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez Księgarnię.
  3. Jeżeli towar nie jest dostępny (wyczerpany nakład) Księgarnia poinformuje o tym Kupującego. Księgarnia ma w takim przypadku prawo do anulowania zamówienia, a jeżeli Kupujący zapłacił za towar, Księgarnia dokona zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni na konto wskazane przez Kupującego.
  4. W przypadku czasowej niedostępności towaru, Księgarnia może zaproponować zakup innego lub wysyłkę zamówionego towaru w późniejszym terminie, o ile Kupujący wyrazi na to zgodę. Brak zgody Kupującego powoduje prawo Księgarni do anulowania zamówienia i obowiązek zwrotu otrzymanych pieniędzy, w terminie 14 dni, na konto wskazane przez Kupującego.

III. Cena towaru

  1. Informacja o cenie podana przy towarze jest wyrażona w polskich złotych oraz zawiera podatek VAT.
  2. Cena nie obejmuje opłaty za dostawę. Koszt dostawy zostanie doliczony do wartości zakupionego towaru w momencie wyboru rodzaju dostawy przez Kupującego.
  3. Informacje dotyczące dostępnych rodzajów dostawy oraz kosztów wysyłki można znaleźć na stronie Księgarni w zakładce Dostawa.

IV. Formy płatności

  1. Księgarnia umożliwia następujące formy płatności: - za pośrednictwem zewnętrznego operatora systemu płatności, w jednej z oferowanych przez niego form (np. szybki przelew, karta kredytowa, BLIK) - przelewem bezpośrednio na rachunek bankowy Księgarni nr 11 1140 1977 0000 2542 6100 1012 - za pobraniem (z wyłączeniem wysyłek zagranicznych i zamówień powyżej 300 zł) – Kupujący płaci za przesyłkę przy odbiorze kurierowi / listonoszowi / w paczkomacie (w zależności od wyboru formy dostawy), przy czym ta forma płatności może wiązać się z dodatkową opłatą, której wysokość jest podawana w trakcie składania Zamówienia. - gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze osobistym w księgarni Prószyński Media przy ulicy Rzymowskiego 28 w Warszawie.
  2. Więcej informacji dotyczących płatności można znaleźć na stronie Księgarni w zakładce Płatność.

V. Realizacja zamówienia

  1. Warunkiem realizacji zamówienia jest dostępność określonego w zamówieniu towaru oraz potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez Księgarnię wysłane w formie wiadomości e-mailowej.
  2. Księgarnia realizuje wysyłkę zamówień za pośrednictwem Poczty Polskiej, paczkomatów InPost, usługi Orlen Paczka, kuriera lub poprzez odbiór osobisty w księgarni firmowej pod adresem: 02-697 Warszawa, ul. Rzymowskiego 28.
  3. Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje: - w przypadku płatności przelewem lub kartą kredytową – z chwilą zaksięgowania pieniędzy na rachunku bankowym Księgarni, - w przypadku płatności za pobraniem lub płatności gotówką – z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Księgarnię.
  4. Wysyłka zamówienia następuje w terminie określonym przy opisie towaru. Termin ten obejmuje czas, który upływa od przyjęcia zamówienia do zlecenia przez Księgarnię wysyłki towaru w formie wybranej przez Kupującego. Towary o różnym czasie realizacji są wysyłane po skompletowaniu całości zamówienia, tzn. po upływie najdłuższego czasu z podanych.
  5. Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od dostępności produktu w Księgarni. Przewidywany termin realizacji zamówienia jest wysyłany w formie elektronicznej wraz z potwierdzeniem przyjęcia zmówienia.
  6. Zamówienie jest wysyłane tego samego dnia bądź następnego po upływie czasu niezbędnego do sprowadzenia produktu do magazynu Księgarni.
  7. Księgarnia zastrzega sobie prawo do zmiany, w razie zaistnienia wyjątkowych okoliczności, czasu realizacji zamówienia. O zmianie Kupujący zostanie poinformowany drogą elektroniczną.
  8. Zamówienie może zostać zmienione przez Kupującego do momentu przekazania do wysyłki poprzez wiadomość e-mail wysłaną na adres: bok@gildia.pl.
  9. Zamówienie może zostać anulowane przez Kupującego, jeżeli nie zostało przekazane do wysyłki, poprzez wiadomość e-mail wysłaną na adres: bok@gildia.pl lub telefonicznie pod numerem: 22 278 17 61.
  10. W przypadku wyboru płatności przelewem i nieopłacenia przesyłki w terminie 2 miesięcy od daty złożenia zamówienia Księgarni przysługuje prawo do anulowania zamówienia.
  11. W przypadku odbioru osobistego zamówiony towar będzie oczekiwał na odbiór przez okres 30 dni od dnia poinformowania Kupującego o możliwości jego odbioru. Po tym terminie Księgarnia jest uprawniona do anulowania zamówienia, a dodatkowo – w przypadku uiszczenia zapłaty za zamówienie – Księgarnia niezwłocznie zwróci Kupującemu należność na rachunek bankowy, z którego Kupujący dokonał zapłaty za zamówiony towar.
  12. Księgarnia realizuje wysyłki poza granicę Polski. Koszt zamówienia zostaje powiększony o opłatę dostawcy, która uzależniona jest od stawek tego rodzaju usług w kraju docelowym.
  13. Księgarnia nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Kupującego.
  14. Księgarnia wystawia za zakupiony towar fakturę VAT, która jest wysyłana w formie elektronicznej, na adres e-mail Kupującego. Akceptując niniejszy regulamin Kupujący wyraża zgodę na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną. Kupujący może jednak zażądać otrzymania faktury w formie tradycyjnej (papierowej), zaznaczając odpowiednie pole przy składaniu zamówienia. W takim przypadku faktura zostanie doręczona wraz z zakupionym towarem.

VI. Prawo odstąpienia od umowy/Reklamacje

  1. Kupujący ma prawo odstąpienia od umowy (tj. zwrotu towaru) bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od daty odebrania towaru. Prawo do odstąpienia od umowy nie dotyczy nagrań dźwiękowych lub wizualnych albo programów komputerowych - dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  2. Uprawnienie powyższe przysługuje Kupującemu będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22(1) kodeksu cywilnego.
  3. Księgarnia jest obowiązana do dostarczenia rzeczy wolnych od wad fizycznych. W przypadku niezgodności towaru z umową (posiadającego wady fizyczne), Kupującemu przysługuje prawo do reklamacji towaru w ciągu 2 lat od daty wydania rzeczy bezpośrednio Kupującemu.
  4. W celu skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy Kupujący powinien złożyć Księgarni stosowne oświadczenie w dogodnej dla Kupującego formie: za pośrednictwem poczty e-mail lub poprzez przesłanie wraz ze zwracanym towarem oświadczenia na piśmie. Oświadczenie musi zawierać informacje pozwalające na identyfikację zamówienia (np. nr zamówienia, nr faktury).
  5. Kupujący może wykorzystać formularz oświadczenia dostępny jest dostępny na stronie gildia.pl pod adresem zwrot.pdf. Oświadczenie o odstąpieniu może być złożone również zgodnie z wzorem formularza stanowiącym załącznik nr 2 do ustawy z dnia 24 czerwca 2014 r. „O prawach konsumenta”, dostępnym pod adresem. Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe.
  6. Zwracany lub reklamowany towar należy przesłać na adres: Prószyński Media Sp. z o.o. skr. poczt. 111, 05-800 Pruszków, wraz z dopiskiem „Zwrot” lub „Reklamacja”.
  7. Reklamacja może zostać złożona za pośrednictwem poczty e-mail lub pisemnie, wraz ze wskazaniem numeru zamówienia lub numeru faktury, przyczyn reklamacji oraz żądaniem usunięcia wady, wymiany na rzecz wolną od wad, obniżenia ceny lub oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  8. Uprawnienia do żądania obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy nie przysługują Kupującemu, jeżeli Księgarnia niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Księgarnię albo Księgarnia nie uczyniła zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
  9. W razie odstąpienia przez Kupującego od umowy, Księgarnia dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami, w szczególności na zwrot na wskazany przez niego w formularzu zwrotu numer rachunku bankowego.
  10. W przypadku odstąpienia od umowy pieniądze zostaną odesłane niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia przez Kupującego oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy.
  11. Zarówno w przypadku zwrotów, jak i uzasadnionej reklamacji Księgarnia gwarantuje zwrot ceny towaru, kosztów dostawy oraz kosztów odesłania. Księgarnia nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
  12. W przypadku uznania reklamacji Księgarnia, w zależności od żądania Kupującego, naprawi lub wymieni towar na nowy, a jeśli powyższe okaże się niemożliwe (towar niedostępny, wyczerpany nakład), zwróci należność za towar podlegający reklamacji lub zaproponuje inne towary spośród dostępnych w Księgarni; bądź też w przypadku żądania obniżenia ceny lub oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci uiszczoną przez Kupującego należność w całości lub w części. W przypadku uznania reklamacji, Księgarnia zwróci poniesione przez Kupującego koszty odesłania reklamowanego towaru.
  13. Księgarnia rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji Księgarnia przekaże Kupującemu na trwałym nośniku oświadczenie o zgodzie lub braku zgody na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. W przypadku wyrażenia zgody Księgarnia wraz z oświadczeniem przekaże informację o podmiocie uprawnionym do rozwiązywania sporów właściwym dla Księgarni.
  14. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

VII. Ochrona danych osobowych

  1. Księgarnia przetwarza dane osobowe podawane przez Kupującego przy rejestracji profilu na stronie Księgarni lub przy składaniu zamówienia.
  2. Dane osobowe przetwarzane są przez Księgarnię zgodnie zasadami wynikającymi z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”) oraz z przepisów krajowych.
  3. Administratorem danych osobowych jest spółka Prószyński Media Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rzymowskiego 28, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000128404, kapitał zakładowy 760.000,00 zł, NIP: 521-32-07-472, Regon: 015213951.
  4. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych możliwy jest kontakt w następujących formach: – telefoniczny, pod numerem: 22 27 81 728; – e-mailowy, pod adresem: daneosobowe@proszynskimedia.pl; – listowny, pod adresem: Prószyński Media Sp. z o.o., ul. Rzymowskiego 28, 02-697 Warszawa.
  5. Dane osobowe, przekazywane podczas rejestracji profilu na stronie Księgarni lub przy składaniu zamówienia, mogą być przetwarzane w celu założenia konta (profilu) w sklepie, składania i realizacji zamówień, wysyłki towaru oraz ewentualnie obsługi złożonej przez Kupującego reklamacji czy prowadzenia przez Księgarnię działań windykacyjnych. Podstawą prawną przetwarzania jest w tym przypadku art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, uprawniający Księgarnię do przetwarzania danych niezbędnych do wykonania umowy. W zakresie w jakim dane osobowe znajdą się w dokumentach księgowych, będą przetwarzane w celach i granicach wynikających z ustawy z dnia 19 września 1994 r. o rachunkowości. Podstawą prawną przetwarzania jest w tym przypadku art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. W pewnych sytuacjach dane będą mogły być przetwarzane również w celach archiwalnych (dowodowych) na potrzeby wykazania w przyszłości określonych faktów, a także w celu oferowania Kupującemu bezpośrednio (marketing bezpośredni) produktów i usług Księgarni, a także produktów i usług firm współpracujących z Księgarnią. Podstawą prawną przetwarzania jest w tym przypadku art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, uprawniający do przetwarzania danych jeśli jest to niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Księgarni.
  6. W ramach struktury organizacyjnej Księgarni jako administratora, dostęp do danych osobowych mają jedynie upoważnieni pracownicy i współpracownicy. Odbiorcami danych mogą natomiast być: (i) partnerzy Księgarni, z którymi współpracuje ona łącząc produkty i usługi, (ii) działające na rzecz Księgarni firmy księgowe, prawnicze, informatyczne, ubezpieczeniowe, (iii) firmy kurierskie i pocztowe, (iv) podmioty obsługujące płatności elektroniczne.
  7. Dane osobowe Kupującego nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  8. Dane osobowe Kupującego będą przetwarzane przez okres realizacji zamówienia, aż do momentu wygaśnięcia ewentualnych roszczeń związanych z tym zamówieniem, regulowanych odrębnymi przepisami oraz do czasu wygaśnięcia obowiązku Księgarni przechowywania dokumentów księgowych.
  9. W związku z przetwarzaniem przez Księgarnię danych osobowych, Kupującemu przysługuje prawo do: (i) dostępu do danych (informacji o przetwarzanych danych oraz uzyskania kopii tych danych); (ii) sprostowania (poprawienia) danych; (iii) usunięcia danych przetwarzanych bezpodstawnie; (iv) ograniczenia przetwarzania danych (wstrzymania operacji na danych lub nieusuwania danych); (v) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, jeśli odbywa się ono na podstawie art. art. 6 ust. 1 lit. f) RODO; (vi) przeniesienia danych do innego administratora.
  10. Kupujący uprawniony jest do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uważa, że przetwarzanie przez danych odbywa się z naruszeniem przepisów prawa.
  11. Dane osobowe przekazywane są Księgarni w sposób dobrowolny. Niepodanie wymaganych przez Księgarnię danych sprawi jednak, że Kupujący nie będzie mógł założyć konta w sklepie, a przez to dokonywać w nim zakupów.
  12. Księgarni nie zamierza profilować danych osobowych ani w inny sposób podejmować decyzji związanych z osobą Kupującego na podstawie zautomatyzowanego przetwarzania danych.

VIII. Przedsprzedaż

  1. Pod pojęciem „przedsprzedaży” należy rozumieć prezentowanie przez Księgarnię treści stanowiących zaproszenie do składania ofert przez Kupującego i odnoszących się do towarów, które nie zostały jeszcze wyprodukowane.
  2. Termin realizacji zamówień obejmujących towary zamawiane w ramach przedsprzedaży określony jest przy każdym towarze i może przekraczać 30 dni.
  3. Jeżeli zamówiony w ramach przedsprzedaży towar okaże się niedostępny (np. wydawca lub producent odstąpi od zamiaru wydania/produkcji) Księgarni przysługuje prawo do anulowania zamówienia wraz z obowiązkiem zwrotu uiszczonej przez Kupującego należności za towar.

IX. Postanowienia końcowe

  1. Księgarnia dokłada należytej staranności, aby zamieszczane w Księgarni informacje o prezentowanych towarach jak najdokładniej odpowiadała rzeczywistości. Z uwagi na możliwość wystąpienia błędów podczas dokonywanej aktualizacji strony internetowej ewentualne rozbieżności zostaną skorygowane przy realizacji zamówienia.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz innych ustaw.
  3. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 04 lutego 2022 r.
  4. Księgarnia zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie gildia.pl. W przypadku zamówień zawartych na podstawie wcześniejszych wersji Regulaminu, wiążące są zapisy obowiązujące w dniu złożenia zamówienia.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”) podajemy poniżej ważne informacje na temat twoich danych osobowych zbieranych przez Prószyński Media sp. z o. o. w ramach prowadzonego sklepu internetowego:

  1. Kto jest administratorem twoich danych osobowych?
    Administratorem twoich danych osobowych jest spółka Prószyński Media Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rzymowskiego 28. Nasze dane rejestrowe: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000128404, kapitał zakładowy 760 000 zł, NIP: 521-32-07-472, Regon: 01521395. W sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych możesz się z nami skontaktować: - pod numerem telefonu 22 27 81 728; - pod adresem e-mail na adres: daneosobowe@proszynskimedia.pl - pisząc na adres: Prószyński Media Sp. z o.o., ul. Rzymowskiego 28, 02-697 Warszawa.

  2. W jakim celu i na jakiej podstawie twoje dane są przetwarzane?
    Twoje dane, przekazywane nam podczas zakupów w naszych sklepach internetowych, przetwarzać będziemy w celu założenia konta w sklepie, składania i realizacji zamówień, wysyłki towaru oraz ewentualnie obsługi złożonej przez ciebie reklamacji czy prowadzenia działań windykacyjnych. Podstawą prawną przetwarzania jest w tym przypadku art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, uprawniający nas do przetwarzania danych niezbędnych do wykonania umowy. W zakresie w jakim twoje dane osobowe znajdą się w dokumentach księgowych, będą one przez nas przetwarzane w celach i granicach wynikających z ustawy z dnia 19 września 1994 r. o rachunkowości. Podstawą prawną przetwarzania jest w tym przypadku art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. W pewnych sytuacjach twoje dane możemy przetwarzać również w celach archiwalnych (dowodowych) na potrzeby wykazania w przyszłości określonych faktów, a także w celu oferowania ci bezpośrednio (marketing bezpośredni) naszych produktów i usług, a także produktów i usług firm z nami współpracujących. Podstawą prawną przetwarzania jest w tym przypadku art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, uprawniający nas do przetwarzania danych jeśli jest to niezbędne do celów wynikających z naszych prawnie uzasadnionych interesów.

  3. Kto może być odbiorcą twoich danych osobowych?
    W ramach naszej struktury organizacyjnej jako administratora, dostęp do twoich danych osobowych mają jedynie nasi upoważnieni pracownicy i współpracownicy. Odbiorcami twoich danych mogą natomiast być: - nasi partnerzy, z którymi współpracujemy łącząc produkty i usługi, - działające na naszą rzecz firmy księgowe, prawnicze, informatyczne, ubezpieczeniowe, - firmy kurierskie i pocztowe, - podmioty obsługujące płatności elektroniczne.

  4. Czy twoje dane będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej?
    Nie, nie zamierzamy przekazywać twoich danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

  5. Przez jaki okres twoje dane będą przechowywane?
    Twoje dane będą przetwarzane przez okres realizacji zamówienia, aż do momentu wygaśnięcia ewentualnych roszczeń związanych z tym zamówieniem, regulowanych odrębnymi przepisami oraz do czasu wygaśnięcia naszego obowiązku przechowywania dokumentów księgowych.

  6. Jakie prawa przysługują ci w związku z przetwarzaniem przez nas danych?
    W związku z przetwarzaniem przez nas twoich danych osobowych, przysługuje ci prawo do: 1) Dostępu do twoich danych (informacji o przetwarzanych danych oraz uzyskania kopii tych danych); 2) Sprostowania (poprawienia) danych; 3) Usunięcia danych przetwarzanych bezpodstawnie; 4) Ograniczenia przetwarzania danych (wstrzymania operacji na danych lub nieusuwania danych); 5) Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, jeśli odbywa się ono na podstawie art. art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (patrz. pyt. 2); 6) Przeniesienia danych do innego administratora.

  7. Czy przysługuje ci prawo do wniesienia skargi na przetwarzanie przez nas danych?
    Tak, w każdej chwili możesz zgłosić skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uważasz, że przetwarzanie przez nas twoich danych odbywa się z naruszeniem przepisów prawa. Więcej informacji na ten temat możesz znaleźć tutaj.

  8. Czy masz obowiązek udostępnienia nam swoich danych osobowych i jakie są konsekwencje niepodania danych?
    Dane osobowe przekazujesz nam w sposób dobrowolny. Niepodanie wymaganych przez nas danych sprawi jednak, że nie będziesz mógł założyć konta w naszym sklepie, a przez to dokonywać w nim zakupów.

  9. Czy twoje dane osobowe będą wykorzystywane w celu ich profilowania lub innego zautomatyzowanego podejmowania decyzji?
    Nie, nie zamierzamy profilować twoich danych osobowych ani w inny sposób podejmować decyzji związanych z twoją osobą na podstawie zautomatyzowanego przetwarzania danych.
Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher