Po co jest PR?

okładka

Po co jest PR?

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organizacji. Łukasz Zając opisuje najważniejsze mechanizmy PR oraz zdradza sekrety udanej współpracy z PR-owcami. Podkreśla, że public relations to coś więcej niż tylko komunikacja. Rozumie on PR jako możliwość wywołania zmian w organizacji, otoczeniu i sposobie myślenia odbiorców. Autor prezentuje wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów PR oraz przedstawia świeże spojrzenie wielu praktyków, z którymi rozmawiał przy tworzeniu książki.
Książka pokazuje, jak:
• przygotować się do współpracy z agencją PR; • zbudować skuteczną politykę komunikacyjną dla naszej działalności; • rozwinąć firmę dzięki innowacyjności i interdyscyplinarności oferowanej w doradztwie PR; • z pomocą public relations odnaleźć się w środowisku nowych mediów i komunikacji społecznej; • wybrać najlepszy model współpracy ze specjalistą ds. public relations; • budować i chronić reputację dzięki public relations; • dopasować budżet, czas i wizję sukcesu do możliwości swojej organizacji i agencji PR.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:259
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788363566975
  • Data wydania:21 marzec 2018
  • Numer katalogowy:359611

PRODUKT NALEŻY DO KATEGORII

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher