Interactive Packaging Design.

okładka

Interactive Packaging Design.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

With the continuous development of science and technology, human has stepped into an era of experience economy and interactivity has received more attention. The use of interactivity in packaging design can cause users emotional interaction, thus generating the will to purchase, which is the significance of interactive packaging design. This book introduces what s interactive packaging, its types, functions, generated background, design principles, design factors, how to establish an interactive relationship, and the application of new technology and new materials in interactive packaging design through a combination of text and pictures. Detailed interactive principle analyses are included in a large amount of design cases for readers to understand interactive packaging design and enable them to create user-attractive interactive packaging design works.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:175x250 mm
  • Liczba stron:248
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9781912268535
  • Data wydania:8 maj 2019
  • Numer katalogowy:397582

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher