Public relations Moda czy konieczność? Teoria i praktyka.

okładka

Public relations Moda czy konieczność? Teoria i praktyka.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Public relations nie jest reklamą, promocją, propagandą czy wyreżyserowanym rozgłosem. Public relations to przemyślany plan długoletniej działalności informacyjnej w celu zdobycia i utrzymania akceptacji społecznej w swoim zakładzie, w najbliższym otoczeniu, wśród klientów, w instytucjach finansowych i publicznych, wśród sąsiadujących mieszkańców i wszystkich tych, którzy z nami mają jakikolwiek kontakt.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788385946946
  • Numer katalogowy:123221

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher