Kultura masowa a marketing polityczny.

okładka

Kultura masowa a marketing polityczny.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Praca adresowana jest do Czytelnika obeznanego przynajmniej częściowo z działaniem amerykańskiego systemu politycznego, którego najważniejszym punktem są wybory prezydenckie – realna władza oraz prestiż związany z pełnieniem funkcji głowy państwa sprawiają, że nie tylko politycy traktują je niezmiernie poważnie. Także wyborcy, komentatorzy, dziennikarze i politologowie przywiązują do elekcji amerykańskich znaczenie zasadnicze. Te wybory to nie tylko wyścig o pozycję najpotężniejszego polityka współczesnego świata, ale także pokaz nowych trendów w kreowaniu wizerunku politycznego, uprawiania kampanii politycznych, stosowania kampanii negatywnych, użycia Internetu do walki wyborczej oraz organizowania konwencji wyborczych.
Z recenzji dr. hab. Marka Jezińskiego, prof. UMK

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:160x225 mm
  • Liczba stron:132
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788376113845
  • Data wydania:24 luty 2010
  • Numer katalogowy:128109

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher