Wielkie bazary warszawskie. Środowisko społeczne, kultura i problem społeczny.

okładka

Wielkie bazary warszawskie. Środowisko społeczne, kultura i problem społeczny.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Socjologiczny opis życia wielkich warszawskich bazarów – Różyckiego i Jarmarku Europa. Ich złote czasy są zachowane we wspomnieniach bywalców – kupców, klientów i policjantów. Badacze przedstawiają podstawowe interakcje społeczne dominujące w tych miejscach oraz walkę prowadzoną przez środowiska drobnej klasy średniej, jaką są handlarze bazarowi, o przetrwanie wielkich bazarów.

DODATKOWE INFORMACJE

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher