Sieć zaufania. Jak dzięki zaufaniu niektórzy internetowi kupcy zarabiają więcej od konkurencji.

okładka

Sieć zaufania. Jak dzięki zaufaniu niektórzy internetowi kupcy zarabiają więcej od konkurencji.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Bartosz Mika napisał książkę, której celem jest przedstawienie wielowymiarowego charakteru problemu zaufania we współczesnej myśli społecznej, ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia kwestii zaufania dla sfery stosunków ekonomicznych.
Fragment recenzji dr hab. Jerzego Kochana

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:160x225 mm
  • Liczba stron:244
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788360738924
  • Data wydania:2009
  • Numer katalogowy:131584

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher