Satysfakcja klienta. Strategia - pomiar - zarządzanie.

okładka

Satysfakcja klienta. Strategia - pomiar - zarządzanie.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Niniejsza książka to kompendium wiedzy dotyczącej teorii powstawania i zarządzania istotnym parametrem osiągnięcia sukcesu rynkowego współczesnej organizacji, jakim jest satysfakcja klienta. Zaprezentowano tu podstawowe psychologiczne modele zachowania klienta z uwzględnieniem czynników, które w zasadniczy sposób warunkują modele powstawania satysfakcji klienta.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:158x25 mm
  • Liczba stron:408
  • Oprawa:miękka ze skrzydełkami
  • ISBN-13:9788323124597
  • Data wydania:15 kwiecień 2010
  • Numer katalogowy:132408

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher