Promowanie firmy. Wskazówki i przestrogi. Jak pozyskać i zatrzymać klientów?

okładka

Promowanie firmy. Wskazówki i przestrogi. Jak pozyskać i zatrzymać klientów?

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana przez trzech ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele skutecznych działań marketingowych. Autorzy pokazują, jak pozyskiwać klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk. Odpowiadają m.in. na następujące pytania: Jak stworzyć więź z rynkiem docelowym? Jak uruchomić ukryte źródła przychodów i zwiększyć sprzedaż? Jak opracować i przedstawić ujmującą opowieść o marce? Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać relacjami z klientami? Jak określić zakres wykorzystania mediów i uniknąć niepotrzebnych wydatków? Jak zachęcić klientów do odwiedzenia witryny internetowej firmy? Książka zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności czołowych organizacji. Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.

DODATKOWE INFORMACJE

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher