Idealna dziewczyna.

okładka

Idealna dziewczyna.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Odkryj wolność bycia sobą! W wieku ośmiu lat Jennifer Strickland weszła w świat mody, który miał ją doprowadzić do wielkiej kariery. Na zewnątrz wyglądało, że ma wszystko – pracowała dla Giorgia Armaniego, reklamowała firmy, takie jak Oil of Olay czy Mercedes Benz, stała się znaną modelką. Jednak szybko odkryła, że kariera modelki nie prowadzi do poczucia spełnienia i satysfakcji... Idealna dziewczyna to przejmująca historia podróży Jennifer w odkrywaniu prawdziwego piękna. Strony tej książki oferują wgląd w rzeczywistość reklamy i mody, odnajdziesz na nich również dziewczynę, której zmagania są podobne do twoich. Zasady prawdziwego piękna zniszczą iluzję, że zewnętrzne piękno i sukces są w stanie przynieść zaspokojenie. „Cieszę się, że Jennifer Strickland zdecydowała się na napisanie tej książki. Doskonale rozumiem, o czym pisze. Przez ostatni rok żyłam w podobnym świecie: moda, flesze, konkursy i kontrakty. Dzisiaj bardziej niż kiedykolwiek wcześniej młode dziewczyny za najwyższy cel stawiają sobie idealny wygląd. Trudno się dziwić, to nam serwuje świat, media, presja otoczenia. Czy potrafimy wyznaczyć sobie mądre granice w tym, jak wielką wagę przykładamy do wyglądu? Autorka szczegółowo opisuje, jak daleko można te granice przekroczyć. Świat mody nie jest dobrym miejscem, by poczuć się piękniejszym, lepszym. Trzeba tam stawić czoła krytyce, czasem poniżeniu. Bez Boga nie uporałabym się z presją, na jaką byłam narażona i nieustannym ocenianiem mojej osoby”. Anna Jamróz MISS POLSKI 2009 Jennifer Strickland zdobyła stopień licencjata w dziennikarstwie radiowym oraz stopień magistra literatury. Była także modelką dla Ford Models NYC, Niny Blanchard w Los Angeles, Fashion Model Management w Mediolanie i NOVA Models w Monachium. Pracowała na wybiegach Mediolanu dla Giorgia Armaniego i wystąpiła w wielu reklamach telewizyjnych. Jej zdjęcia pojawiły się w „Teen”, „Cosmopolitan”, „Vogue”, „Glamour” i w różnych akcjach reklamowych.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:135x250 mm
  • Liczba stron:250
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788360124581
  • Data wydania:20 wrzesień 2010
  • Numer katalogowy:143888

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher