Zarządzanie strategiczne organizacjami non profit w Polsce.

okładka

Zarządzanie strategiczne organizacjami non profit w Polsce.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Książka jest pierwszą polską publikacją na temat zarządzania strategicznego w organizacjach non profit. Autor analizuje proces tworzenia strategii uwzględniający specyfikę tego sektora i przedstawia własny model mający na celu zwiększenie efektywności zarządzania. Książka obejmuje: - zarys charakterystyki organizacji trzeciego sektora - przykładowe klasyfikacje, cele i definicje organizacji non profit, rozmiary trzeciego sektora w Polsce i na świecie w świetle dotychczasowych badań, - analizę współczesnego dorobku nauk o zarządzaniu w zakresie organizacji trzeciego sektora, proponowane dotychczas modele procesu zarządzania strategicznego, zagadnienia konkurencyjności w trzecim sektorze, - metody analizy otoczenia i wnętrza organizacji oraz ich zastosowanie w sektorze non profit, opis perspektyw rozwojowych i głównych kierunków przyszłych badań w zakresie zarządzania organizacjami non profit. Książka przeznaczona jest zarówno dla założycieli, fundatorów i osób kierujących organizacjami trzeciego sektora, jak i dla pracowników naukowych oraz studentów nauk o zarządzaniu.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Monografie
  • Format:150x215 mm
  • Liczba stron:324
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788375267525
  • Data wydania:29 wrzesień 2010
  • Numer katalogowy:144726

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher