Rostrzygająca decyzja. Jak liderzy-zwycięzcy dokonują trafnych wyborów

okładka

Rostrzygająca decyzja. Jak liderzy-zwycięzcy dokonują trafnych wyborów

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Gdy decyzja jest dobra, niewiele więcej ma znaczenie, gdy jest zła, nic nie ma znaczenia. Bez względu na to, czy mówimy o prezydentach Stanów Zjednoczonych, o prezesach, najsłynniejszych trenerach, czy o generałach czasu wojny, pamiętamy o liderach z powodu ich najlepszych i najgorszych decyzji. W sytuacji gdy dane są sprzeczne i istnieje konflikt interesów, jakość decyzji podejmowanych przez liderów ma wpływ na przyszłość organizacji. Właśnie dlatego jest to najważniejsza umiejętność przywódcza. Jednak mimo ich olbrzymiego znaczenia, zasady procesu decyzyjnego nigdy nie były jednoznacznie określone. Literatura dotycząca zarządzania nie porusza tego tematu. Czy dobry wybór zależy od poczucia zdrowego rozsądku, czy od intuicji? A może jest efektem szczęścia lub sprytu? Czy istnieje proces pomagający w nieustannym podejmowaniu dobrych decyzji? Noel Tichy i Warren Bennis przez dziesiątki lat studiowali zasady przywództwa i nauczali ich, doradzali także najsłynniejszym liderom, takim jak Jack Welch i Howard Schultz. Teraz podjęli po raz pierwszy współpracę, której efektem są zasady podejmowania trudnych decyzji w sytuacji, gdy ryzyko jest wysokie, a właściwy wybór niejednoznaczny. Uczą, jak rozpoznać właściwy moment, że decyzja będzie potrzebna, kiedy należy dokonać szybkiego i zdecydowanego wyboru i jak później go realizować. Tichy i Bennis stworzyli trójwymiarowy model w oparciu o wywiady ze światowej klasy menedżerami, którzy podejmując decyzje, osiągnęli sukces lub ponieśli porażkę. Bohaterami historii znajdujących się w tej książce są m. in. następujący liderzy: • Jeff Immelt, prezes General Electric, którego decyzja o rozwoju opartym na technologii przekształciła GE w jedną z najnowocześniejszych organizacji na świecie. • Jim McNerney, prezes Boeinga, którego strategiczna decyzja pomogła wzmocnić koncern i przywrócić w nim takie wartości jak zaufanie i szacunek. • A.G. Lafley, prezes Procter & Gamble, który zaryzykował 57 mld dolarów, przejmując Gillette, i wzmocnił organizację. Żadna organizacja nie może sobie pozwolić na zaniedbania, jeżeli chodzi o wiedzę dotyczącą procesu podejmowania decyzji, a żadna książka nie przedstawiła jej w sposób tak uporządkowany jak ta. Bez względu na to, czy kierujesz małym działem, czy globalną korporacją, książka Rozstrzygająca decyzja da ci narzędzia do oceny sytuacji, dokonania wyboru i przeprowadzenia ewentualnych korekt w fazie jego realizacji. Pokaże, jak radzić sobie w sytuacji, gdy masz do czynienia z trzema współzależnymi obszarami decyzji dotyczących ludzi, strategii i sytuacji kryzysowych. Pomoże również w przekazaniu wiedzy członkom zespołu, by i oni częściej dokonywali właściwych wyborów. Inni bohaterowie historii zaprezentowanych w książce: • Joel Klein, kanclerz nowojorskiego Departamentu Edukacji, który podjął trudne decyzje dotyczące nauczycieli, uczniów i rodziców, reformując upadający system szkolnictwa. • Nieżyjący już generał Wayne Downing, który w samym środku kryzysu związanego z operacją Sił Specjalnych mającą na celu pojmanie Manuela Noriegi, znalazł nieoczekiwane rozwiązanie. • Brad Anderson, prezes Best Buy, który podjął decyzję o całkowitej koncentracji na kliencie i tak kierował pracownikami, by została zrealizowana. Noel M. Tichy jest autorem Control Your Destiny or Someone Else Will, The Leadership Engine, The Cycle of Leadership i wielu innych bestsellerów o tematyce biznesowej. Jest profesorem w Ross School of Business na Uniwersytecie Michigan i doradcą prezesów na całym świecie. Warren G. Bennis jest autorem On Becoming a Leader, Reinventing Leadership i wielu innych bestsellerów na temat biznesu. Jest obecnie profesorem uniwersyteckim i ma tytuł „wybitnego profesora zarządzania” na Uniwersytecie Południowej Kalifornii. Doradzał wielu firmom z listy Fortune 500 i światowej sławy menedżerom.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:światowe Bestsellery Biznesowe
  • Format:158x233 mm
  • Liczba stron:420
  • Oprawa:twarda z obwolutą
  • ISBN-13:9788361732440
  • Data wydania:22 październik 2010
  • Numer katalogowy:145992

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher